Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-18@19:09:15 GMT

باند انحصار برای فروش بلیط هواپیمای بوشهر - تهران/ قیمت بلیط به 800 هزارتومان رسید!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۵۳۸/باند_انحصار_برای_فروش_بلیط_هواپیمای_بوشهر_تهران_قیمت_بلیط_به_۸۰۰_هزارتومان_رسید

باند انحصار برای فروش بلیط هواپیمای بوشهر - تهران/ قیمت بلیط به 800 هزارتومان رسید!

نماینده بوشهر در مجلس افزود: متاسفانه قیمت بلیط پرواز بوشهرتهران از بیلط هواپیمای تهران – ترکیه بیشتر است. به گزارش جنوب نیوز، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری با اشاره به نبود رقابت و ایجاد  یک بازار انحصاری برای خرید بلیط هواپیما در فرودگاه بوشهر گفت: متاسفانه قیمت بلیط پرواز بوشهرتهران از بیلط هواپیمای تهران – ترکیه بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برخی در نبود رقابت و با ایجاد یک بازار انحصاری قیمت بلیط را در فرودگاه بوشهر به ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان رسانده‌اند، حتی بنده اخیرا بلیط ۸۰۰ هزار تومانی گرفته و به تهران آمدم.

این نماینده مجلس در گفتگو با میزان تاکید کرد: مردم نسبت به این موضوع بسیار معترض هستند، اما به دلیل مسافت زیاد تن به خرید بلیط‌های گران قیمت می‌دهند.

این نماینده با بیان اینکه مسئولین یا باید بازار انحصاری در این فرودگاه را بشکنند و یا اینکه فروش بلیط چارتر را بردارند، بیان داشت: حتی در همین رابطه بنده نشستی با وزیرراه و شهرسازی خواهم داشت البته وزیر هم چندی پیش دستور رسیدگی به این موضوع را داده بود که پس از دریافت اطلاعات متوجه شد که بیش از ۹۵ درصد پرواز‌های بوشهر به طور چارتری انجام می‌شود بنابراین اگر طی مذاکراتمان با وزیر راه و شهرسازی به نتیجه نرسیدیم قطعا از سایر اهرم‌های خود در مجلس استفاده خواهیم کرد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۳۸/باند_انحصار_برای_فروش_بلیط_هواپیمای_بوشهر_تهران_قیمت_بلیط_به_۸۰۰_هزارتومان_رسید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: