Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@02:26:49 GMT

شرکت مهندسی اطلس تهویه پارس نماینده انحصاری محصولات تهویه مطبوع AUX در ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۵۴۶/شرکت_مهندسی_اطلس_تهویه_پارس_نماینده_انحصاری_محصولات_تهویه_مطبوع_aux_در_ایران

شرکت مهندسی اطلس تهویه پارس نماینده انحصاری محصولات تهویه مطبوع AUX در ایران

شرکت مهندسی اطلس تهویه پارس نماینده انحصاری محصولات تهویه مطبوع AUX در ایران در زمینه سیستم‌های تهویه مطبوع و تبرید در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد تا با ارائه صنایع نوین در این صنعت پاسخگوی بسیاری از نیازمندی‌های پروژه‌های کشور باشد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت مهندسی اطلس تهویه پارس، این مجموعه ضمن اخذ گواهینامه‌های ISO ۹۰۰۱ (سیستم‌های مدیریت کیفیت)، ISO ۱۰۰۰۲ (مدیریت کیفیت – رضایت مشتری) و ISO ۱۰۰۴ (مدیریت کیفیت – پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتری) از موسسه TÜV آلمان با بهره‌گیری از نیروهای مجرب و متخصص در بخش‌های مختلف، پتانسیل لازم برای انجام پروژه‌های بزرگ صنعتی و تجاری، مسکونی، اداری و چند منظوره و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را به وجود آورده است.

واحد فروش این مجموعه شامل کارشناسان فروش مستقر در دفتر مرکزی و حدود ۲۰ نمایندگی فروش مجاز و انحصاری در سراسر کشور ایران است. واحد فنی این شرکت نیز متشکل از کارشناسان فنی و طراحی مستقر در واحد مرکزی و بیش از ۲۵ نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش در سطح کشور است که وظیفه اصلی این واحد ارائه خدمات مشاوره، طراحی، بازدید فنی، نصب، راه‌اندازی، نگهداری و پشتیبانی پس از فروش پروژه‌ها باشد.

این شرکت همچنین با به‌کارگیری از نیروهای مجرب و متخصص در بخش‌های مختلف، پتانسیل لازم برای طراحی، انجام محاسبات و اجرای پروژه‌های بزرگ صنعتی و تجاری، مسکونی، اداری، چند منظوره و ... را به‌وجود آورده است که با بهره‌مندی از رنج گسترده محصولات قابل ارائه و همچنین دانش و توانمندی فنی این مجموعه در انتخاب، طراحی و مدلسازی این سیستم‌ها؛ امکان پیاده‌سازی مبحث «اقتصاد مهندسی» را به‌صورت عملی و کاربردی با توجه به شرایط فنی و اقتصادی پروژه‌ها دارد.

گروه آکس به عنوان یکی از ۵۰۰ شرکت برتر چین در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد. آکس یک گروه از شرکت‌های مدرن ارائه دهنده خدمات است که دارای شش زیرمجموعه کنتورهای برق و الکترونیکی، لوازم‌خانگی، تلفن‌همراه، انبوه‌سازی، خدمات پزشکی و سرمایه‌گذاری مالی است.

گروه الکترونیک آکس در شهر نینگبو وابسته به گروه و دارای پایگاه اصلی در شهرهای نینگبو، نانچانگ و تیانجین است. این شرکت تولید کننده ۱۶ سری محصول با بیش از ۱۰۰ نوع و مدل از سیستم‌های تهویه مطبوع است که به‌صورت گسترده در منازل، هتل‌ها، مراکز تجاری و پروژه‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند و این محصولات به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا صادر می‌شود.

گروه الکترونیک آکس به عنوان یکی از شرکت‌های شناخته شده در صنعت صادرات مستقر در شهر ژجیانگ افتخارات و جوایز مختلفی را دریافت کرده است. این افتخارات شامل صادر کننده برتر کشور چین، شرکت برتر از لحاظ بالاترین سطح حضور در بازار بین‌الملل، نایب‌رییس صنف لوازم خانگی در کشور چین، مرکز فن‌آوری ملی مهندسی و ایستگاه کاری فوق دکترای ملی است؛ همچنین این شرکت در طول فعالیت خود افتخار همکاری با شرکت‌های معروف دنیا مانند RHEEM, ELECTROLUX,YORK,GE و ... را داشته است.

محصولات قابل ارائه این شرکت شامل : انواع چیلر، مینی چیلر، فن کوئل، داکت اسپلیت، اسپلیت کاستی، اسپلیت ایستاده و مالتی اسپلیت VRF است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۴۶/شرکت_مهندسی_اطلس_تهویه_پارس_نماینده_انحصاری_محصولات_تهویه_مطبوع_aux_در_ایران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: