Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@17:07:42 GMT

موسسه زبان نگار نماینده انحصاری TPOدر ایران/ انگلیسی، فرانسوی، عربی، روسی، چینی، ایتالیایی و ترکی استانبولی را در زبان نگار بیاموزید

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۵۴۷/موسسه_زبان_نگار_نماینده_انحصاری_tpoدر_ایران_انگلیسی_فرانسوی_عربی_روسی_چینی_ایتالیایی_و_ترکی_استانبولی_را_در_زبان_نگار_بیاموزید

موسسه زبان نگار نماینده انحصاری TPOدر ایران/ انگلیسی، فرانسوی، عربی، روسی، چینی، ایتالیایی و ترکی استانبولی را در زبان نگار بیاموزید

‍‍‍‍‍‍

یادگیری زبان امروزه یکی از مهارت‌هایی است که فرد برای موفقیت بیشتر در زندگی به آن نیاز دارد، یادگیری زبان برای پیشرفت کاری بسیار موثر بوده و باعث بیشتر شدن ارتباطات و درآمد فرد می‌گردد.

به گزارش گرووه بازرگانی خبرگزاری دانشجو؛ یادگیری زبان امروزه یکی از مهارت‌هایی است که فرد برای موفقیت بیشتر در زندگی به آن نیاز دارد، یادگیری زبان برای پیشرفت کاری بسیار موثر بوده و باعث بیشتر شدن ارتباطات و درآمد فرد می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاغل مختلفی در کشور وجود دارند که یادگیری زبان برای آنان بسیار مهم و ضروری بوده و برای موفقیت فرد حیاتی است، پزشکان، تجار، محققان و پژوهشگران، خبرنگاران و اصحاب رسانه و مسئولین کشور نیاز است برای بالابردن سطح خود و ارتباط با علم و اقتصاد روزجهانی زبان را بیاموزند.

موسسات بسیاری در تهران و کل کشور وجود داشته که در این عرصه فعال هستند ولی این موسسات با قیمت بالا و بعضا با کیفیت پایین زبان را به فراگیران خود آموزش می دهند.

موسسه زبان نگار، موسسه ای قدیمی و به روز و دارای ساختار منسجم برای آموزش بوده و سعی دارد با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت زبان را به فراگیران علاقه مند آموزش دهد.

 

TPO چیست و چه ارتباطی با تافل دارد؟

TPO آزمون های آمادگیETS  برای آشنایی شرکت کنندگان برای  آزمون اینترنتی تافل طراحی شده است.  TPO توسط  ETS طراحی و تصحیح و نزدیکترین نمره به نمره اصلی تافل محسوب می شود. حسن استفاده از این روش این است که زبان آموز کارنامه تصحیح شده را در اختیار داشته  و نتیجه آن نیز سریعا در دسترس زبان آموز قرار دارد. با این روش  می توان از منزل و با هدست این آزمون را از طریق سایت Practice.ets.org انجام داد.

 ETS  در ایران به جز موسسه زبان نگار نمایندگی ندارد و به جز این موسسه راهی برای خریداری ETO  و ثبت نام رسمی وجود ندارد، در این میان هم عده ای خود را نمایندگی ETO  معرفی کرده ولی نمایندگی آن را به صورت قانونی نداشته و نمی توان به نتیجه آزمون آنان اعتماد داشت؛ زیرا با نرم افزارها یا کاربران حقیقی بدون ارتباط با سایت اصلی اقدام به تصحیح نتایج می کنند که با نتایج واقعی تافل فاصله زیادی دارد.

موسسه زبان نگار نمایندگی انحصاری TPO  در ایران است و امکان پرداخت وجه ETS  توسط ریال را فراهم کرده است، زبان آموز می تواند با خرید ETS یوزر آن را خریداری کره و در زمان مقرر در منزل یا به صورت حضوری در موسسه آزمون را انجام دهد.

 

درباره فعالیت موسسه

موسسه زبان نگار از سال 1381 با اخذ مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس شده و بعد از موفقیت و استقبال زبان آموزان و با توجه به کیفیت آموزشی زبان های عربی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی،سوئدی، روسی، چینی و ترکی استانبولی نیز وارد چارت آموزشی این موسسه شد.

 

در سال 1389 برای رفاه دوره های کامپیوتر راه اندازی شد و متقضایان زبان انگلیسی در  این دروه ها شرکت کردند، مجموعه گواهی دیپلم را بعد از اعطای مجوز از وزارت علوم انجام داده تا بتواند مهارت آموزی را در جامعه رواج داده و گامی برای مهارت آموزی در کشور باشد.اخذ مجوز انتشارات از سال 1383 این مجموعه را یک گام دیگر به پیش برد.

 

کیفیت آموزش افزایش زبان آموزان را به دنبال داشته و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ارزیابی بالاترین نمرات یک موسسه را به موسسه زبان نگار اعطا کرد. این موسسه در سال 1394 باز هم شروع  به روز سازی ساختار آموزش کرده و متدهای تدریس را با متدهای روز دنیا به روز رسانی کرد.

 

این مجموعه ترجمه متون دانشگاهی و مقالات علمی را در  سال 95 انجام داده که این اقدام باعث بالاتر رفتن سطح کیفی موسسه شده و این مجموعه بعد از این اقدام موفق شد که مجوز تافل را از مراکز بین المللی بگیرد.

 

یکی از بهترین امتیازات  زبان نگار وجود پیشتیبان آموزشی است و پشتیبان زبان آموز را کمک کرده و ضعف های احتمالی را به مدیریت انتقال می دهد. در زبان نگار اگر فردی مردود شد نیاز به گذرندان مجدد نیست و فرد می تواند در کلاس های خصوصی موسسه ضعف های خود را برطرف کند.

 

در موسسه زبان نگار برای کودکان روانشناس آموزشی پیش بینی شده  که این امر کودک و نوجوان را در یادگیری بسیار کمک می کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدئوی معرفی مجموعه

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۴۷/موسسه_زبان_نگار_نماینده_انحصاری_tpoدر_ایران_انگلیسی_فرانسوی_عربی_روسی_چینی_ایتالیایی_و_ترکی_استانبولی_را_در_زبان_نگار_بیاموزید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: