Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@16:59:00 GMT

تنها روغن موتور ژاپني بازار در تعميرگاه داتيس خودرو عرضه مي شود

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۵۵۴/تنها_روغن_موتور_ژاپنی_بازار_در_تعمیرگاه_داتیس_خودرو_عرضه_می_شود

خبرگزاري آريا- نماينده انحصاري روغن موتور تاکومي ژاپن، به عنوان تنها روغن موتور کاملا ژاپني از آغاز فروش اين محصول در بازار ايران خبر داد.بنابر اعلام شرکت داتيس خودرو، اين شرکت که در زمينه حمل‌ونقل و خدمات پس از فروش به خودروهاي وارداتي مشغول به کار است، به عنوان نماينده انحصاري روغن موتور تاکومي، از ورود اين محصول به کشور خبر مي‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکومي تنها روغن موتور در بازار روانکاوها است که از صفر تا صد توليد و بسته‌بندي آن در ژاپن انجام مي‌شود و برخلاف ديگر روغن موتورهاي موجود در بازار قرار نيست در کارخانه‌هاي وابسته در کشورهاي حاشيه خليج فارس و يا مالزي توليد و بسته‌بندي شود.

تاکومي از سال 2009 تا امروز عنوان با کيفيت‌ترين روغن موتور را يدک مي‌کشد و در تمام اين سال‌ها سعي مديران آن حفظ کيفيت و باز نشدن پاي نمونه‌هاي غير اصلي به بازار کشورهاي ديگر بوده است.

ميلاد علينقي مديرعامل شرکت داتيس خودرو با اشاره به فعاليت‌هاي دوستدار محيط زيست داتيس خودرو در سال‌هاي گذشته گفت: شرکت داتيس خودرو پيش از اين با راه‌اندازي نخستين تعميرگاه تخصصي خودروهاي هيبريدي در کشور، خدمات به اين دسته از خودروها را به صورت ويژه در دستور کار قرار داده و روغن موتور تاکومي را نيز به عنوان تنها روغن موتور استاندارد براي استفاده در خودروهاي هيبريدي وارد ايران کرده است.

تنها روغن مخصوص خودروهاي هيبريدي در ايران

بر اساس اعلام داتيس خودرو، تاکومي ژاپن، تنها روغن موجود در ايران است که روغن موتور ويژه خودروهاي هيبريدي را تامين مي‌کند. علت متمايز بودن روغن موتور ويژه، موتورهاي هيبريدي تعدد روشن و خاموش شدن موتوردر يک دوره حرکتي است. روغن‌هاي تاکومي با دارا بودن تاييده تويوتا و لکسوس ژاپن، روغني توصيه شده براي خودروهاي هيبريدي است.

با توجه به اين موضوع که هر خودرويي با توجه به نوع ساخت، شرايط استفاده و آب و هواي منطقه، به روغن موتور خاص خود نياز دارد و نمي‌توان براي تمامي خودروها، راننده‌ها و جاده‌ها يک نسخه واحد پيچيد.تاکومي با سبدي پر به بازار ايران مي‌آيد.

روغن موتور ويژه خودروهاي عمومي

روغن موتور يک تاکسي با روغن موتور خودرويي که صاحبش تنها براي سفرهاي کوتاه شهري از آن استفاده مي‌کند تفاوت‌هاي بسياري دارد.تفاوت‌هايي که کمتر کسي به آن توجه مي‌کند.

شرکت داتيس خودرو به عنوان نماينده انحصاري روغن تاکومي درايران، به اين تفاوت‌ها توجه کرده و دو گروه روغن موتور براي نيازهاي مختلف به بازار ايران عرضه کرده است.

روغن ويژه خودروهايي که پس از هر بار استارت خوردن بيش از صد کيلومتر پيمايش دارند و روغن مخصوص خودروهايي که با هر بار روشن شدن فاصله کوتاهي را طي مي‌کنند.

روغن موتور تاکومي ژاپن در ويسکوزيته‌هاي مختلف توسط شرکت داتيس خودرو در بازار ايران عرضه مي‌شود تا نياز دارندگان خودروهاي روز دنيا برطرف شود. اين روغن درحال حاضر در 21 کشور دنيا از جمله روسيه، کره جنوبي، ژاپن و چين مصرف مي‌شود و خودروسازان بزرگ کره‌اي، ژاپني و اروپايي از جمله کيا، هيونداي،تويوتا،لکسوس و برندهاي معتبر اروپايي آن را براي خودروهاي خود توصيه کرده‌اند.

انجام سرويس هاي دوره اي با روغن موتور اصيل ژاپني

به گفته علينقي در حال حاضر روغن موتور تاکومي تنها در تعميرگاه تخصصي اين شرکت به فروش مي رسد و کليه سرويس هاي دوره اي خودروهاي وارداتي و لوکس با بهترين و اصيل ترين روغن موتور موجود در بازار انجام مي شود. علينقي با اشاره به اخذ نمايندگي انحصاري ولوو هيکو اسپرتيو در ايران خاطرنشان کرد: در حال حاضر کليه سرويس هاي دوره اي و خدمات فني خودروهاي ولوو توسط تيم فني داتيس خودرو انجام مي شود و با ورود روغن موتور تاکومي و آغاز عرضه آن در تعميرگاه داتيس خودرو، مالکان خودروهاي وارداتي از جمله ولوو مي توانند با مراجعه به اين مجموعه علاوه بر استفاده از امکانات تخصصي تعميرگاه، استفاده از روغن موتور تاکومي با کيفيت اصيل ژاپني را نيز تجربه کنند.

بر اساس اعلام نماينده انحصاري تاکومي در ايران، به زودي شبکه فروش اين روغن موتور راه اندازي خواهد شد و امکان خريد و استفاده از تنها روغن موتور کاملا ژاپني بازار ايران براي عموم فراهم خواهد شد. در همين رابطه علاقه‌مندان به اخذ عامليت فروش در سراسر کشور مي‌توانند براي اطلاع از شرايط اخذ نمايندگي با شماره تلفن 75306 -021، واحد امور نمايندگان تماس بگيرند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۵۴/تنها_روغن_موتور_ژاپنی_بازار_در_تعمیرگاه_داتیس_خودرو_عرضه_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: