Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@10:27:18 GMT

عرضه تنها روغن موتور ژاپنی بازار در تعمیرگاه داتیس خودرو

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۵۵۵/عرضه_تنها_روغن_موتور_ژاپنی_بازار_در_تعمیرگاه_داتیس_خودرو

عرضه تنها روغن موتور ژاپنی بازار در تعمیرگاه داتیس خودرو

نماینده انحصاری روغن موتور تاکومی ژاپن، به عنوان تنها روغن موتور کاملا ژاپنی از آغاز فروش این محصول در بازار ایران خبر داد. بنابر اعلام شرکتداتیس خودرو، این شرکت که در زمینه حمل‌ونقل و خدمات پس از فروش به خودروهای وارداتی مشغول به کار است، به عنوان نماینده انحصاری روغن موتور تاکومی، از ورود این محصول به کشور خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاکومی تنها روغن موتور در بازار روانکاوها است که از صفر تا صد تولید و بسته‌بندی آن در ژاپن انجام می‌شود و برخلاف دیگر روغن موتورهای موجود در بازار قرار نیست در کارخانه‌های وابسته در کشورهای حاشیه خلیج فارس و یا مالزی تولید و بسته‌بندی شود.

تاکومی از سال 2009 تا امروز عنوان با کیفیت‌ترین روغن موتور را یدک می‌کشد و در تمام این سال‌ها سعی مدیران آن حفظ کیفیت و باز نشدن پای نمونه‌های غیر اصلی به بازار کشورهای دیگر بوده است.

میلاد علینقی مدیرعامل شرکت داتیس خودرو با اشاره به فعالیت‌های دوستدار محیط زیست داتیس خودرو در سال‌های گذشته گفت: شرکت داتیس خودرو پیش از این با راه‌اندازی نخستین تعمیرگاه تخصصی خودروهای هیبریدی در کشور، خدمات به این دسته از خودروها را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و روغن موتور تاکومی را نیز به عنوان تنها روغن موتور استاندارد برای استفاده در خودروهای هیبریدی وارد ایران کرده است.

تنها روغن مخصوص خودروهای هیبریدی در ایران

بر اساس اعلامداتیس خودرو، تاکومی ژاپن، تنها روغن موجود در ایران است که روغن موتور ویژه خودروهای هیبریدی را تامین می‌کند. علت متمایز بودن روغن موتور ویژه، موتورهای هیبریدی تعدد روشن و خاموش شدن موتوردر یک دوره حرکتی است. روغن‌های تاکومی با دارا بودن تاییده تویوتا و لکسوس ژاپن، روغنی توصیه شده برای خودروهای هیبریدی است.

با توجه به این موضوع که هر خودرویی با توجه به نوع ساخت، شرایط استفاده و آب و هوای منطقه، به روغن موتور خاص خود نیاز دارد و نمی‌توان برای تمامی خودروها، راننده‌ها و جاده‌ها یک نسخه واحد پیچید.تاکومی با سبدی پر به بازار ایران می‌آید.

روغن موتور ویژه خودروهای عمومی

روغن موتور یک تاکسی با روغن موتور خودرویی که صاحبش تنها برای سفرهای کوتاه شهری از آن استفاده می‌کند تفاوت‌های بسیاری دارد.تفاوت‌هایی که کمتر کسی به آن توجه می‌کند.

شرکت داتیس خودرو به عنوان نماینده انحصاری روغن تاکومی درایران، به این تفاوت‌ها توجه کرده و دو گروه روغن موتور برای نیازهای مختلف به بازار ایران عرضه کرده است.

روغن ویژه خودروهایی که پس از هر بار استارت خوردن بیش از صد کیلومتر پیمایش دارند و روغن مخصوص خودروهایی که با هر بار روشن شدن فاصله کوتاهی را طی می‌کنند.

روغن موتور تاکومی ژاپن در ویسکوزیته‌های مختلف توسط شرکت داتیس خودرو در بازار ایران عرضه می‌شود تا نیاز دارندگان خودروهای روز دنیا برطرف شود. این روغن درحال حاضر در 21 کشور دنیا از جمله روسیه، کره جنوبی، ژاپن و چین مصرف می‌شود و خودروسازان بزرگ کره‌ای، ژاپنی و اروپایی از جمله کیا، هیوندای،تویوتا،لکسوس و برندهای معتبر اروپایی آن را برای خودروهای خود توصیه کرده‌اند.

انجام سرویس های دوره ای با روغن موتور اصیل ژاپنی

به گفته علینقی در حال حاضر روغن موتور تاکومی تنها در تعمیرگاه تخصصی این شرکت به فروش می رسد و کلیه سرویس های دوره ای خودروهای وارداتی و لوکس با بهترین و اصیل ترین روغن موتور موجود در بازار انجام می شود. علینقی با اشاره به اخذ نمایندگی انحصاری ولوو هیکو اسپرتیو در ایران خاطرنشان کرد: در حال حاضر کلیه سرویس های دوره ای و خدمات فنی خودروهای ولوو توسط تیم فنی داتیس خودرو انجام می شود و با ورود روغن موتور تاکومی و آغاز عرضه آن در تعمیرگاه داتیس خودرو، مالکان خودروهای وارداتی از جمله ولوو می توانند با مراجعه به این مجموعه علاوه بر استفاده از امکانات تخصصی تعمیرگاه، استفاده از روغن موتور تاکومی با کیفیت اصیل ژاپنی را نیز تجربه کنند.

بر اساس اعلام نماینده انحصاری تاکومی در ایران، به زودی شبکه فروش این روغن موتور راه اندازی خواهد شد و امکان خرید و استفاده از تنها روغن موتور کاملا ژاپنی بازار ایران برای عموم فراهم خواهد شد. در همین رابطه علاقه‌مندان به اخذ عاملیت فروش در سراسر کشور می‌توانند برای اطلاع از شرایط اخذ نمایندگی با شماره تلفن 75306 -021، واحد امور نمایندگان تماس بگیرند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۵۵/عرضه_تنها_روغن_موتور_ژاپنی_بازار_در_تعمیرگاه_داتیس_خودرو را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: