Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@06:14:18 GMT

شیوه های جدید آموزش در نهضت سوادآموزی دنبال می شود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۵۹۴/شیوه_های_جدید_آموزش_در_نهضت_سوادآموزی_دنبال_می_شود

شیوه های جدید آموزش در نهضت سوادآموزی دنبال می شود

قزوین-ایرنا-مدیرکل سنجش و ارزشیابی نهضت سواد آموزی کشور گفت: شیوه های نوین آموزشی را برای بازدهی بهتر فعالیت های خود دنبال می کنیم.

به گزارش ایرنا، مهدی نامجو منش روز سه شنبه در آیین آغاز رسمی طرح ملی آموزش یک درس با تبلت در الوند،افزود: با دریافت بازخوردهای واقعی و شنیدن دغدغه های سواد آموزان امکان مرتفع کردن نواقص پیش روی اجرای این طرح امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: علاقه مندی به اموزش تصویری در کنار توجه بیشتر به محتوای بهداشت روان، نکات مفید در تربیت فرزندان و آموزش دروس قرانی از درخواست های سواد آموزان نضهت بوده که به آنها توجه و رسیدگی شده است.
در این آیین، اعظم بنایی از مدرسان نهضت سوادآموزی دلنوشته ای از سال های تدریس و دغدغه های سوادآموزان نهصت ارایه کرد.
شهرستان البرز 54 کلاس در سه مقطع سوادآموزی، دوره انتقال و تحکیم دارد و با داشتن بالاترین نرخ با سوادی در بین شهرستانهای استان، رتبه اول باسوادی در استان قزوین را به خود اختصاص داده است.
9884*3013

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۹۴/شیوه_های_جدید_آموزش_در_نهضت_سوادآموزی_دنبال_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: