Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:07:42 GMT

۶۰۰ آموزشیار عهده دار فعالیت های نهضت سواد آموزی در شادگان

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۵۹۶/۶۰۰_آموزشیار_عهده_دار_فعالیت_های_نهضت_سواد_آموزی_در_شادگان

۶۰۰ آموزشیار عهده دار فعالیت های نهضت سواد آموزی در شادگان

شادگان – مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: ۶۰۰ آموزشیار عهده دار فعالیت های نهضت سواد آموزی در شادگان هستند.

سید صالح فاضلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال گذشته تعداد یک هزار و ۷۴۱ سواد آموز در دورهای سواد آموزی شرکت کرده بودند که در آزمون های انتقال و تحکیم قبول شدند و موفق به گذراندن دوره آموزشی مذکور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نهضت سواد آموزی به سبب انجام خدمات مهم آموزشی در مناطق مختلف، منشاء خیر و برکت برای کشور است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان ادامه داد: نهضت سواد آموزی علاوه بر آموزش خواندن و نوشتن در فراگیری مسائل قرآنی نیز تلاش کرده است.

وی اظهار کرد: پس از فرمان تاریخی امام خمینی (ره) با تشکیل نهضت سواد آموزی خدمات ماندگاری برای باسواد کردن مردم ارائه شده و میلیون ها انسان خواندن، نوشتن و قرائت قرآن را فرا گرفته است.

فاضلی افزود: نهضت سواد آموزی به سبب انجام خدمات مهم آموزشی در مناطق مختلف، منشاء خیر و برکت برای کشور است.

وی اضافه کرد: استفاده از افراد باسواد محلی، دهیاران، اعضای شورای اسلامی، روحانیون، معلمان، مدیران، دانش‌آموزان، مؤسسه‌های آموزشی، مدارس غیر دولتی، مدارس آموزش از راه دور، مکتب القرآن‌ها و غیره جزو برنامه‌های کاری نهضت سوادآموزی شادگان است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۹۶/۶۰۰_آموزشیار_عهده_دار_فعالیت_های_نهضت_سواد_آموزی_در_شادگان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: