Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@03:40:19 GMT

برگزاري دوره آموزشي مربيان نهضت سواد آموزي در جهاددانشگاهي چهارمحال و بختياري

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۵۹۸/برگزاری_دوره_آموزشی_مربیان_نهضت_سواد_آموزی_در_جهاددانشگاهی_چهارمحال_و_بختیاری

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختياري، مرتضي ارشادي 5مهرماه اظهار کرد: طرح آموزش مربيان نهضت سواد آموزي براي نخستين بار در استان برگزار شده است.
وي با اشاره به اينکه اين طرح به منظور آموزش جديدترين شيوه‌هاي تدريس به آموزش دهندگان نهضت سواد آموزي است، افزود: در همين راستا با جهاددانشگاهي استان قرارداد منعقد شد و اکنون طرح مورد نظر توسط اين نهاد در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارشادي تصريح کرد: در حال حاضر 729 آموزش دهنده در اين طرح ثبت‌ نام کردند و از 25 شهريور ماه اين دوره‌هاي آموزشي آغاز شده است.
وي بيان کرد: اين طرح در مراکز جهاددانشگاهي استان در شهرستان‌هاي شهرکرد، بروجن، فارسان، اردل، لردگان و کوهرنگ در حال برگزاري است.
ارشادي با بيان اين که افراد محتواي مورد نظر براي شرکت در آزمون را از سايت جهاددانشگاهي استان دريافت مي‌کنند، تاکيد کرد: آزمون مورد نظر به مدت دو ساعت با 100 سوال برگزار مي‌شود و شرکت کنندگان پس از کسب حد نصاب لازم که 60 درصد نمره آزمون است مي‌توانند براي تدريس در نهضت سواد آموزي با آموزش و پرورش همکاري کنند.
معاون سوادآموزي آموزش و پرورش استان گفت: اين شيوه يکي از جديدترين شيوه‌هاي آموزشي در دنيا محسوب مي‌شود و به روز ترين فرآيند آموزش توسط اساتيد برجسته کشور در آن لحاظ شده است.
وي با اشاره به بازديد از روند برگزاري آزمون به همراه ریيس جهاددانشگاهي واحد استان، ادامه داد: شرايط بسيار مطلوب با دسترسي اينترنت سريع توسط اين نهاد براي برگزاري آزمون فراهم است و از 25 نفر به صورت همزمان آزمون اينترنتي گرفته مي‌شود.
ارشادي تصريح کرد: نتايج آزمون اوايل آبان ماه اعلام مي‌شود و افرادي که در آزمون موفق به کسب حد نصاب لازم نشوند، مي‌توانند در نوبت ديگري در آزمون شرکت کنند.
وي با اشاره به اينکه براي نخستين بار مشکل بيمه درمان افراد آموزش دهنده در نهضت سواد آموزي حل شده است، خاطرنشان کرد: افراد متناسب با حجم فعاليت خود از مزاياي بيمه استفاده خواهند کرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۹۸/برگزاری_دوره_آموزشی_مربیان_نهضت_سواد_آموزی_در_جهاددانشگاهی_چهارمحال_و_بختیاری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: