Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@20:49:42 GMT

موافقت مجلس با کلیات طرح استخدام نیرو‌های حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۵۹۹/موافقت_مجلس_با_کلیات_طرح_استخدام_نیرو_های_حق_التدریس_و_آموزشیاران_نهضت_سواد_آموزی

موافقت مجلس با کلیات طرح استخدام نیرو‌های حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی

خبرگزاری میزان- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز، با کلیات طرح استخدام نیرو‌های حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی موافقت کردند. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، نمایندگان در جلسه علنی امروز سه شنبه ۱۱ مهرماه مجلس شورای اسلامی، با کلیات طرحی درباره استخدام نیرو‌های حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در آموزش و پرورش بدون نیاز به شرکت در آزمون استخدامی موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس کلیات این طرح که به تصویب مجلس رسید دولت مکلف است از تاریخ تصویب این قانون حداکثر ظرف یک سال، کلیه نیرو‌های حق التدریسی مشمول قانون الحاق یک تبصره به ماده ۱۷ قانون تعین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۲۸/۵/ ۱۳۹۴ و قانون اصلاح تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزرات آموزش و پرورش مصوب۳/ ۱۳۹۵/۶ را همراه با طی دوره‌های آموزشی حداکثر شش ماه بنا به تشخیص وزارت اموزش و پرورش و بدون نیاز به شرکت در آزمون، به استخدام آموزش و پرورش درآورد.

همچنین بار مالی ناشی از اجرای این قانون از محل حق الزحمه نیرو‌های حق التدریسی که هم اکنون مشغول به کار هستند و نیز اضافه تدریسی کارکنان رسمی و خروج بازنشستگان تامین می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۵۹۹/موافقت_مجلس_با_کلیات_طرح_استخدام_نیرو_های_حق_التدریس_و_آموزشیاران_نهضت_سواد_آموزی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: