Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@17:53:20 GMT

آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی کهگیلویه و بویراحمد بلاتکلیف هستند

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۶۰۱/آموزش_دهندگان_نهضت_سواد_آموزی_کهگیلویه_و_بویراحمد_بلاتکلیف_هستند

آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی کهگیلویه و بویراحمد بلاتکلیف هستند

برخی از آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی کهگیلویه و بویراحمد خواستار ساماندهی وضعیت خود بوده و در اعتراض به این مسئله در جلوی استانداری تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، برخی از آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی کهگیلویه و بویراحمد با تجمع در جلوی استانداری خواستار تایید طرح پلکانی تمام آموزش دهندگان تا سال 95 شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی به تسنیم گفت: آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی همچون چوپانان خبری از بیمه ندارند و در سال تنها با 500 هزار تومان امرار معاش می‌کنند.

وی با ابراز گلایه از برخی شرایط پیش بینی شده برای اجرای طرح پلکانی با 5 سوادآموز، افزود: در یک منطقه عشایری که در دامنه کوه‌ها واقع شده وقتی 5 سواد آموز نباشد باید چکار کنیم تا طرح پلکانی شامل حال ما هم باشد.

یکی دیگر از تجمع کنندگان آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در سال 500 هزار تومان حق الزحمه به آموزش دهندگان پرداخت می‌شود که آن هم به صورت دستی پرداخت می‌شود یعنی باید برای گرفتن این مبلغ حداقل 100 هزار تومان هزینه کنیم تا بتوانیم از مناطق روستایی و عشایری برای دریافت مزایای خود به یاسوج سفر کنیم.

وی خواستار بیمه کردن آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی شد و افزود: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر از جمله مجلس شورای اسلامی در زمینه تصویب قوانین تمام موانع و مشکلات را در نظر بگیرند و تنها افراد شهری در نظر گرفته نشود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفت: بر اساس اعلام سازمان نهضت سواد آموزی، آموزش دهندگانی که حداقل 5 سواد آموز قبل از سال 92 به اسم آنان ثبت و اسامی در سامانه وجود دارد تشکیل پرونده و ارسال شده است.

حمدالله خواهش‌نیک افزود: برای آموزش دهندگان بعد از سال 92 هیچ گونه بخشنامه‌ای صادر نشده است و در این زمینه قانون دست آموزش و پرورش و سازمان نهضت سواد اموزی را بسته است.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۰۱/آموزش_دهندگان_نهضت_سواد_آموزی_کهگیلویه_و_بویراحمد_بلاتکلیف_هستند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: