Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@15:16:02 GMT

برگزاری یادواره شهدای نهضت سواد آموزی استان مرکزی/ آمار دقیقی از تعداد بی سوادان دلیجان در دست نیست

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۶۰۲/برگزاری_یادواره_شهدای_نهضت_سواد_آموزی_استان_مرکزی_آمار_دقیقی_از_تعداد_بی_سوادان_دلیجان_در_دست_نیست

برگزاری یادواره شهدای نهضت سواد آموزی استان مرکزی/ آمار دقیقی از تعداد بی سوادان دلیجان در دست نیست

مدیر آموزش و پرورش دلیجان از برگزاری یادواره شهدای نهضت سواد آموزی استان مرکزی، آذر ماه امسال در دلیجان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام دلیجان؛ حجت الله فدایی، مدیر آموزش و پرورش دلیجان در جلسه شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی شهرستان که در فرمانداری برگزار شد گفت: استان مرکزی دارای هفت شهید والا مقام درعرصه نهضت سواد آموزی است که سه شهید آن متعلق به شهر دلیجان و نراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدایی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته یادواره شهدای نهضت سواد آموزی استان مرکزی آذر ماه امسال در دلیجان برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های ابتدایی و انتخاب کمیته های برگزاری این مراسم انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش دلیجان در ادامه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت سوادآموزی و شرح وظایف اعضا گفت: در شهرستان دلیجان به دلیل مهاجرپذیر بودن آمار دقیقی از تعداد بی سوادان وجود ندارد اما با پیگیری های صورت گرفته حدود ۸۰ نفر بی سواد تاکنون شناسایی شده اند.

 

وی به ضرورت مشارکت دستگاه ها و همکاری کلیه دست اندرکاران در اجرای برنامه های سواد آموزی اشاره کرد و گفت: با مشارکت و همکاری سایر نهادها در شهرستان دلیجان افراد بی سواد شناسایی و به آموزش و پرورش معرفی شوند.

 

دستگاههای اجرایی شهرستان در جهت رفع بیسوادی مشارکت کنند

محمد کردی فرماندار دلیجان ضمن اشاره به اهمیت نهضت سواد آموزی گفت: تمام دستگاههای اجرایی شهرستان باید در جهت رفع بیسوادی مشارکت کنند.

فرماندار دلیجان ضمن تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی برای افزایش سطح سواد در روستاها از بخشدار مرکزی و مسئولین خواست تا در اسرع وقت با توجه به اهمیت موضوع ،آمار واقعی و به روز بی سوادان و علل وجود بی سوادان در سطح شهر و روستاها را ارائه کنند.

در ادامه این جلسه شناسایی افراد بازمانده از تحصیل و مشخص کردن تعداد آن‌ها و امکان تحصیل و آموزش به طوری که اگر نسبت به کسب علم علاقه‌مند هستند در مسیر پیشرفت و ارتقای علمی قرار گیرند مورد تاکید قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۰۲/برگزاری_یادواره_شهدای_نهضت_سواد_آموزی_استان_مرکزی_آمار_دقیقی_از_تعداد_بی_سوادان_دلیجان_در_دست_نیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: