Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@08:23:49 GMT

ریشه کنی بی سوادی، رسالت نهضت سواد آموزی است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۶۰۹/ریشه_کنی_بی_سوادی_رسالت_نهضت_سواد_آموزی_است

ریشه کنی بی سوادی، رسالت نهضت سواد آموزی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علی نیک نفس با اشاره به اهمیت امر سواد آموزی و لزوم برنامه ریزی دقیق و مدون برای ریشه کنی بیسوادی در شهرستان، خواستار آسیب شناسی، توسعه امر سواد آموزی و طرح های مورد اجرا در سطح شهرستان شد.
وی موفقیت در رسالت سواد آموزی را مستلزم مشارکت کاربردی همه نهاد های مرتبط دانست و بر تمامی دستگاه ها در این امر مهم تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان فاریاب گفت: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید، اجرا و عملیاتی کردن راهکارها در سه سطح سواد آموزی، تحکیم و انتقال به موفقیت تا ریشه کنی بیسوادی اعلام کرد و خواستار پیگیری این امر توسط آموزش و پرورش شد.
نیک نفس به ضرورت مشارکت دستگاه ها و همکاری همه دست اندرکاران در اجرای برنامه های سواد آموزی اشاره کرد و گفت: با مشارکت و همکاری سایر نهادها در شهرستان افراد بی سواد شناسایی و به آموزش و پرورش معرفی شوند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاریاب در این جلسه با بیان این که یکی از آرمان های انقلاب اسلامی ریشه کن کردن بی سوادی است، افزود: مقابله با بی سوادی نیازمند عزم جدی است.
انتهای پیام/ی

افراد بی سواد شناسایی و به آموزش و پرورش معرفی شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۰۹/ریشه_کنی_بی_سوادی_رسالت_نهضت_سواد_آموزی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: