Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@11:44:44 GMT

انتصاب اعضای شورای پشتیبانی سواد آموزی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۶۱۰/انتصاب_اعضای_شورای_پشتیبانی_سواد_آموزی

انتصاب اعضای شورای پشتیبانی سواد آموزی

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ بر اساس این حکم حجت الاسلام والمسلمین سیدداود موسوی، امام جمعه محمودآباد، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالله حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، سرهنگ پاسدار سیدتقی کیا، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمودآباد، سرهنگ زمان شالیکار، فرماندهی انتظامی محمودآباد، ناصر فتاحی، بخشدار مرکزی، سیداحمد هاشمی، بخشدار سرخرود ، محسن رضایی، شهردار محمودآباد ، سیدمهدی موسوی نژاد، شهردار سرخرود، نورالله قلی زاده، رئیس شورای اسلامی شهر محمودآباد، حمزه جعفر قلی زاده، رئیس شورای اسلامی شهر سرخرود، محمد رضایی، رئیس اداره آموزش و پرورش، محمدعلی زمانی، رئیس اداره صنعت ومعدن و تجارت، بهزاد صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و قدرت الله یوسفی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد به عنوان اعضای شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان محمودآباد منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم این اعضا آمده است:

با عنایت به شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی در عرصه سواد آموزی و به استناد بخشنامه شماره 105693/800 تاریخ 93/8/28 مقام محترم وزیر کشور، به موجب این ابلاغ به عنوان عضو شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان محمودآباد منصوب می شوید.

امید است در پرتو الطاف الهی، پیروی از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ومد نظر قرار دادن سیاست های دولت تدبیر و امید، با عزم ملی و جهادی ضمن نظارت بر فعالیت های سواد آموزی شهرستان با بهره گیری از تمام ظدفیت ها و پتانسیل های درون و برون سازمانی در راستای تحقق اهداف عالیه تعلیم و تربیت و محو کامل بی سوادی در شهرستان احتمام ویژه داشته باشید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۱۰/انتصاب_اعضای_شورای_پشتیبانی_سواد_آموزی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: