Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@03:37:46 GMT

اجرای طرح توانمند سازی مربیان و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۶۱۳/اجرای_طرح_توانمند_سازی_مربیان_و_آموزش_دهندگان_نهضت_سواد_آموزی_در_گیلان

اجرای طرح توانمند سازی مربیان و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی در گیلان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  آریامن قویدل معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان امروز گفت:با توجه به تفاهم نامه کشوری جهاد دانشگاهی و نهضت سواد آموزی کشور، طرح توانمند سازی مربیان و آموزش دهندگان نهضت برای ۲ هزارو ۹۹۷ مربی و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی گیلانی اجرا شد.

وی افزود: علاوه بر آموزش و اجرای طرح توانمند سازی، همچنین آزمون طرح توانمند سازی مربیان نهضت سواد آموزی نیز در ۳ مرحله در گیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/م.ع

طرح توانمند سازی مربیان و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی در گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۱۳/اجرای_طرح_توانمند_سازی_مربیان_و_آموزش_دهندگان_نهضت_سواد_آموزی_در_گیلان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: