Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:27:50 GMT

٣٠٩١ پرونده انشعاب برق برای برق رسانی به روستای کُمب چابهار تشکیل شده است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۶۲۵/٣٠٩١_پرونده_انشعاب_برق_برای_برق_رسانی_به_روستای_ک_مب_چابهار_تشکیل_شده_است

٣٠٩١ پرونده انشعاب برق برای برق رسانی به روستای کُمب چابهار تشکیل شده است

امید رضا مشهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال 93 با پیگیری اداره برق شهرستان چابهار و ارائه مستندات مختلف وهمکاری فرمانداری وقت مجوز ساخت شبکه و واگذاری اشتراک برق اخذ شد.
وی بیان کرد: در سه سال گذشته از تمام ظرفیت های پیمانکاری شهرستان استفاده شد و در کمتر از 6 ماه بیش از 70 دستگاه ترانس و دهها کیلومتر شبکه فشارمتوسط ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دولت برای خدمات رسانی و ساماندهی روستای کمب از هیچ کوششی دریغ نمی کند و بزودی مشکلات برق مردم این روستا مرتفع می شود.
وی تاکید کرد: در سال 1394 با صدور حکم از سوی دادستان استان سیستان وبلوچستان عملیات برق رسانی به روستای کمب متوقف و مدیر برق چابهار به دادگاه احضار شد.
مدیر اداره برق چابهار گفت: بعد از متوقف شدن برق رسانی به کمب این موضوع با پیگیری های فراوان و ارائه آمار صحیح از مشکلات مردم در حال انجام است.
مشهدی اخذ وجه نقد و گرفتن چک برای تعویض ترانس های برق از شهروندان را تکذیب کرد و اظهار داشت: هزینه نصب هر ترانسفورماتور برق بین 300 تا 500 میلیون ریال است.
وی افزود: هزینه اخذ شده بابت کارکرد انشعاب های برق غیرمجاز است که به صورت علی الحساب از سوی دهیاری یا شورای اسلامی روستای کمب پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه هم اینک در روستای کمب هزار و 299 اشتراک برق وجود دارد ، خاطرنشان کرد: چنانچه بتوانیم بیش از سه هزار و 91 پرونده انشعاب برق جدید را به سرانجام برسانیم بسیاری از مشکلات مردم روستای محروم کمب مرتفع خواهد شد.
وی اظهار داشت: در سالجاری پست 63 کیلو ولت در مجاورت روستای کمب ساخته شده است که بدین ترتیب خط برق این روستا که قبلا یک خط بوده در هم اینک 2 خط 20 کیلو ولت مجزا دارد.
به گزارش ایرنا روستای کُمب از توابع شهرستان چابهار در پنج کیلومتری جاده چابهار- رمین واقع شده است و بیش از 23 هزار نفر جمعیت دارد.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3043**3213خبرنگار: رستم کریمی نژاد **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۲۵/٣٠٩١_پرونده_انشعاب_برق_برای_برق_رسانی_به_روستای_ک_مب_چابهار_تشکیل_شده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: