Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@08:23:55 GMT

عضو شورای روستای کمب چابهار و یکی از همراهانش به ضرب گلوله به قتل رسیدند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۶۲۷/عضو_شورای_روستای_کمب_چابهار_و_یکی_از_همراهانش_به_ضرب_گلوله_به_قتل_رسیدند

عضو شورای روستای کمب چابهار و یکی از همراهانش به ضرب گلوله به قتل رسیدند

بخشدار بخش مرکزی چابهار گفت: نصیر بلف هوت عضو دوره پنجم شورای اسلامی روستای کمب از توابع شهرستان چابهار و یک نفر همراهش به ضرب گلوله افراد ناشناس به قتل رسیدند.

عبدالطیف شیخ‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم در چابهار اظهار داشت: نصیر بلف هوت عضو دوره پنجم شورای اسلامی روستای کمب از توابع شهرستان چابهار و یک نفر همراهش به ضرب گلوله افراد ناشناس به قتل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار بخش مرکزی چابهار ادامه داد: در این حادثه که بعد از ظهر یکشنبه در خیابان قدس شهر چابهار رخ داد، افراد مسلح ناشناس از داخل خودروی سواری پژو 405 به سمت این 2 نفر تیراندازی کردند که منجر به کشته شدن آنها شد. ضاربان پس از تیراندازی بلافاصله از صحنه جنایت متواری شدند و در حال حاضر علت این حادثه در دست بررسی است.

سعید زین‌الدینی، دهیار کمب نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 2 فردی که مورد سوءقصد قرار گرفتند در حال خروج از منزل بودند که 2 سرنشین یک خودروی سواری با اسلحه کلاش به سمت آنها تیراندازی کردند. به احتمال زیاد علت این حادثه دلخراش درگیری طایفه‌ای بوده است.

به گزارش تسنیم، روستای کمب با بیش از 23 هزار نفر جمعیت بزرگترین منطقه حاشیه‌نشین کشور محسوب می‌شود که در 5 کیلومتری شهر چابهار واقع شده و مردم آن در محرومیت به سر می‌برند.

انتهای پیام/

R7843/P4001/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۲۷/عضو_شورای_روستای_کمب_چابهار_و_یکی_از_همراهانش_به_ضرب_گلوله_به_قتل_رسیدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: