Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@19:37:42 GMT

قتل عضو شورای روستای کمب چابهار به ضرب گلوله افراد ناشناس

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۶۲۸/قتل_عضو_شورای_روستای_کمب_چابهار_به_ضرب_گلوله_افراد_ناشناس

قتل عضو شورای روستای کمب چابهار به ضرب گلوله افراد ناشناس

عضو شورای روستای کمب چابهار و یکی از همراهانش روز گذشته با شلیک اسلحه به قتل رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عصر روز گذشته نصیر بلف هوت عضو دوره پنجم شورای اسلامی روستای کمب از توابع شهرستان چابهار و یک نفر همراهش به ضرب گلوله افراد ناشناس به قتل رسیدند.

در این حادثه که بعد از ظهر یکشنبه در خیابان قدس شهر چابهار رخ داد، افراد مسلح ناشناس از داخل خودروی سواری پژو 405 به سمت این 2 نفر تیراندازی کردند که منجر به کشته شدن آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضاربان پس از تیراندازی بلافاصله از صحنه جنایت متواری شدند و در حال حاضر علت این حادثه در دست بررسی است.

2 فردی که مورد سوءقصد قرار گرفتند در حال خروج از منزل بودند که 2 سرنشین یک خودروی سواری با اسلحه کلاش به سمت آنها تیراندازی کردند. به احتمال زیاد علت این حادثه درگیری طایفه‌ای بوده است.

روستای کمب با بیش از 23 هزار نفر جمعیت بزرگترین منطقه حاشیه‌نشین کشور محسوب می‌شود که در 5 کیلومتری شهر چابهار واقع شده و مردم آن در محرومیت به سر می‌برند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۲۸/قتل_عضو_شورای_روستای_کمب_چابهار_به_ضرب_گلوله_افراد_ناشناس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: