Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@04:23:28 GMT

سقوط دختر ۱۴ ساله از ارتفاع ۱۰۰ متری در روستای باگ پاتاوه

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۶۳۲/سقوط_دختر_۱۴_ساله_از_ارتفاع_۱۰۰_متری_در_روستای_باگ_پاتاوه

سقوط دختر ۱۴ ساله از ارتفاع ۱۰۰ متری در روستای باگ پاتاوه

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج;رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از سقوط دختر ۱۴ ساله از ارتفاع ۱۰۰ متری در روستای باگ بخش پاتاوه خبر داد و گفت: با حضور به موقع اورژانس هوایی جان مصدوم از خطر مرگ نجات یافت.

جلال پوران‌فرد از سقوط دختر ۱۴ ساله از ارتفاع ۱۰۰ متری در روستای باگ خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۵ عصر امروز در روستای باگ از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا رخ داد و بلافاصله بعد از تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی استان اورژانس هوایی برای نجات جان مصدوم به پرواز درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مصدوم به طرز معجره آسایی زنده است، افزود: با حضور به موقع اورژانس هوایی، جان این دختر نوجوان از خطر مرگ نجات پیدا کرد که عوامل اورژانس بعد از اقدامات اولیه مصدوم را به وسیله بالگرد اورژانس به مراکز درمانی یاسوج انتقال دادند.

وی تصریح کرد: ماموریت امروز دهمین پرواز اورژانس هوایی ۱۱۵ در سال جاری بود که به ۱۲ نفر مصدوم امدادرسانی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۳۲/سقوط_دختر_۱۴_ساله_از_ارتفاع_۱۰۰_متری_در_روستای_باگ_پاتاوه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: