Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@11:06:53 GMT

تکمیل پل هوایی روستای شیخلو در مراحل پایانی است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۶۳۳/تکمیل_پل_هوایی_روستای_شیخلو_در_مراحل_پایانی_است

تکمیل پل هوایی روستای شیخلو در مراحل پایانی است

استان‌ها>زنجان - معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت : نصب پل هوایی عابر پیاده روستای شیخلو شهرستان قیدار ، در راستای رفع نقاط حادثه خیز این منطقه در دست انجام است .

داریوش نوروزی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اعلام این خبر به خبرآنلاین افزود: به دلیل واقع‌ شدن بسیاری از منازل مسکونی در دو سمت جاده و همچنین وجود یک باب مدرسه در محل و با وجود حجم بالای تردد درهنگام رفت وآمد دانش آموزان نصب این پل هوایی عابرپیاده دراولویت احداث قرارگرفت و با پیگیری ها و تامین اعتبار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در مدت یک ماه مراحل نصب و احداث آن انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه از دلایل اصلی ساخت این پل عابر پیاده افزایش ایمنی عبور و مرور عابران پیاده است، تصریح کرد: وجود نقاط حادثه‌خیز و تردد زیاد دو فاکتور اصلی در نصب پل‌ها هستند و پل هوایی روستای شیخلوشهرستان قیداربه طول ۳۳ وعرض ۲ متر وبا ۶متر ارتفاع ازسطح آسفالت با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان توسط اداره فنی و نظارت بر طرح ها پیگیری و در روزهای آتی به بهره برداری خواهد رسید.

46

کلید واژه‌ها : استان زنجان - زنجان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۳۳/تکمیل_پل_هوایی_روستای_شیخلو_در_مراحل_پایانی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: