Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@02:02:45 GMT

برق رسانی کمب چابهار، بزرگترین منطقه حاشیه نشین کشور

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۶۳۴/برق_رسانی_کمب_چابهار_بزرگترین_منطقه_حاشیه_نشین_کشور

برق رسانی کمب چابهار، بزرگترین منطقه حاشیه نشین کشور

رئیس اداره برق گفت: کمب بزرگترین منطقه حاشیه نشین کشور با 23 هزار نفر جمعیت به زودی در چابهار برق رسانی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید رضا مشهدی در گفتگو باچهاربهاران، اظهار کرد: در سال 1394 با صدور حکم از سوی دادستان استان سیستان وبلوچستان عملیات برق رسانی به روستای کمب متوقف و مدیر برق چابهار به دادگاه احضار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین در سال 93 با پیگیری اداره برق شهرستان چابهار و ارائه مستندات مختلف وهمکاری فرمانداری وقت مجوز ساخت شبکه و واگذاری اشتراک برق اخذ شد.
وی بیان کرد: در 3 سال گذشته از تمام ظرفیت های پیمانکاری شهرستان استفاده شد و در کمتر از 6 ماه بیش از 70 دستگاه ترانس و دهها کیلومتر شبکه فشار متوسط ساخته شده است.
وی افزود: دولت برای خدمات رسانی و ساماندهی روستای کمب از هیچ کوششی دریغ نمی کند و بزودی مشکلات برق مردم این روستا مرتفع می شود.
وی تاکید کرد: 3هزار و 91 پرونده اخذ انشعاب برق رسانی و ساماندهی اصولی روستای کمب این شهرستان از3 سال گذشته تاکنون تشکیل شده است.
مدیر اداره برق چابهار گفت: بعد از متوقف شدن برق رسانی به کمب این موضوع با پیگیری های فراوان و ارائه آمار صحیح از مشکلات مردم در حال انجام است.
مشهدی اخذ وجه نقد و گرفتن چک برای تعویض ترانس های برق از شهروندان را تکذیب کرد و اظهار داشت: هزینه نصب هر ترانسفورماتور برق بین 300 تا 500 میلیون ریال است.
وی افزود: هزینه اخذ شده بابت کارکرد انشعاب های برق غیرمجاز است که به صورت علی الحساب از سوی دهیاری یا شورای اسلامی روستای کمب پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه هم اینک در روستای کمب هزار و 299 اشتراک برق وجود دارد، خاطرنشان کرد: چنانچه بتوانیم بیش از سه هزار و 91 پرونده انشعاب برق جدید را به سرانجام برسانیم بسیاری از مشکلات مردم روستای محروم کمب مرتفع خواهد شد.
وی اظهار داشت: در سال جاری پست 63 کیلو ولت در مجاورت روستای کمب ساخته شده است که بدین ترتیب خط برق این روستا که قبلا یک خط بوده در هم اینک 2 خط 20 کیلو ولت مجزا دارد.

انتهای خبر/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۳۴/برق_رسانی_کمب_چابهار_بزرگترین_منطقه_حاشیه_نشین_کشور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: