Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@02:19:07 GMT

عجیب ترین چیزهایی که می توانید در گوگل ارث ببینید! +تصویر

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۶۳۵/عجیب_ترین_چیزهایی_که_می_توانید_در_گوگل_ارث_ببینید_تصویر

عجیب ترین چیزهایی که می توانید در گوگل ارث ببینید! +تصویر

به گزارش زومیت، گوگل ارث امروز بسیار گسترده شده است و تصویر هوایی بسیاری از نقاط زمین در آن قابل مشاهده است. با استفاده از گوگل ارث حتی می‌توانید سوپرمارکت نزدیک محلی زندگی خود را هم بر روی نقشه با تمام جزئیات پیدا کنید! مکان‌های زیادی در دنیا وجود دارند که از زاویه نزدیک جذابیت خاصی ندارند ولی تصویر هوایی آن‌ها بسیار جالب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب به سراغ عجیب‌ترین و خاص‌ترین تصاویر هوایی ثبت‌شده در گوگل ارث رفته‌ایم، با ما همراه باشید:

در تصویر هوایی بالا حلقه بزرگی بر روی زمین مشاهده می‌شود. این محل در واقع محل تست سرعت خودرو است که برای اولین بار توسط شرکت فیات ساخته شده است. این حلقه چیزی حدود ۹ کیلومتر طول دارد و ۴ خط اصلی. خطوط به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که راننده در حین آزمایش نیازی به چرخاندن کامل فرمان خودرو نداشته باشد.

تصویر بالا متعلق به کارخانه «لینگوتو» است که در تورین ایتالیا قرار دارد. این کارخانه در تولید قطعات خودروهای شرکت فیات فعالیت داشته و در زمان فعالیت به‌عنوان یکی از فعال‌ترین کارخانه‌ها شناخته می‌شده است. این کارخانه در سال ۱۹۸۲ تعطیل شد و ساختمان اصلی آن در حال حاضر تبدیل به مرکز خریدی بزرگ و هتل شده است.

تصویر بالا مربوط به یک گورستان هواپیما است. شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد زمانی که عمر مفید یک هواپیما تمام می‌شود، با آنچه می‌کنند؟ پس از جنگ جهانی دوم، ارتش‌های نظامی با انبوهی از هواپیماهای بی‌استفاده مواجه شدند و به این فکر افتادند که گورستانی برای هواپیماها ایجاد کنند، این گورستان بزرگ در توسکان آریزونا قرار دارد و تصویر هوایی آن بسیار منحصربه‌فرد است.

در تصویر بالا پارکی را مشاهده می‌کنید که در سطح آن شکلی شبیه به ستاره ۵ پر دیده می‌شود. این تصویر از شهر لیزا کوسک در قزاقستان تهیه‌شده است و به نظر می‌رسد که این ستاره شکلی طبیعی دارد.

صحرای آتاکاما، صحرای عجیبی است که باستان‌شناسان تاکنون در این منطقه فعالیت‌های زیادی داشته‌اند، خطوط عجیبی در تصویر هوایی این منطقه دیده می‌شود.

تصویر بالا مربوط به پارک ملی بوستون است. بزرگ‌ترین چشمه‌های طبیعی این ناحیه در پارک ملی بوستون قرار دارند و رودخانه میدوی هم از این منطقه می‌گذرد. تصویر هوایی چشمه‌های طبیعی این منطقه بسیار زیبا و منحصربه‌فرد است و گویی نقاشی آن را به‌دقت و ظرافت نقاشی کرده است. در واقع جلبک‌ها و باکتری‌های خاص این منطقه باعث متفاوت شدن رنگ چشمه‌ها شده‌اند.

تصویر بالا مربوط به دریاچه یا چشمه طبیعی نیست، بلکه این سطح آبی استخر بسیار بزرگی است که در شیلی قرار دارد. این استخر که بزرگ‌ترین استخر دنیا است، سن آلفونسو دل مار نام دارد.

تصویر بالا یک لند آرت زیبا است که در صحرای شهر غردقه در کرانه مصری دریای سرخ قرار دارد. این اثر در سال ۱۹۹۷ با استفاده از ۱۷۸ مخروط به وجود آمد و شکل مارپیچی به خود گرفته است.

تصویر بالا مربوط به منطقه مدیسین هت در ایالت آلبرتا کانادا است. زمین دچار نوعی تغییر شکل لایه‌های زمین است که از بالا تصویری شبیه به تصویر ارائه‌شده دارد. این منطقه در سال ۲۰۰۶ کشف شد.

در تصویر بالا زمین‌های نفتی در آرژانتین را مشاهده می‌کنید، این خطوط عجیب و غریب در واقع میدان‌های نفتی در منطقه ریو نگرو آرژانتین است.

تصویر بالا مربوطه به منطقه لوزون در فیلیپین است، در تصویر بالا پدیده‌ای جالب رخ داده است. در مقیاس بزرگ تصویر دریاچه‌ای را می‌بینیم که داخل یک جزیره قرار دارد، وقتی کمی نزدیک‌تر می‌شوید دوباره در همان جزیره دریاچه‌ای را می‌بینیم که تشکیل جزیره‌ای کوچک‌تر داده است، این است جادوی جغرافیا!

تصویر بالا مربوط به بیابانی در منطقه موآب در یوتا است. منطقه‌ای که به رنگ آبی درآمده است، مخزن تبخیر کلرید پتاسیم در معدن است.

در تصویر بالا ساختمان‌هایی با شکل سواستیکا یا صلیب شکسته را مشاهده می‌کنید. تصویر مربوط به ساختمان‌های نیروی دریایی کورنادو است. همان‌طور که می‌دانید صلیب شکسته نماد نازی‌ها است و بدون شک همه افراد در سراسر دنیا را یاد جنگ و نسل‌کشی می‌اندازد.

تصویر زیر، مربوط به جنگلی است که داستانی عاشقانه در پشت آن قرار دارد. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، گیتاری بزرگ در تصویر مشاهده می‌شود، این گیتار بزرگ را ژنرال لوال آرژانتینی دریکی از جنگل‌های آرژانتین به یاد همسر ۲۵ ساله فقیدش ساخته است.

در تصویر بالا مرد غول‌پیکری را مشاهده می‌کنید که فقط از بالا قابل مشاهده است. تصویر دریکی از پروازهای کاوشگر گوگل ارث در نزدیکی بریتانیا ثبت شده است و هیچ اطلاعاتی در رابطه با نحوه به وجود آمدن آن در دسترس نیست.

تصویر بالا مربوط به دریاچه‌های رنگارنگ در بولیوی است. منطقه‌ای که در تصویر مشاهده می‌کنید فلات بولیوی است که آتشفشان‌ها و چشمه‌های آب گرم زیادی در آن وجود دارند.

تصویر بالا مربوط به جزیره‌های ساخته دست بشر در دبی است. مدت زیادی است که سرمایه‌گذاران در دبی به ساخت جزیره‌های مصنوعی روی آورده‌اند. این جزیره‌ها با هدف تبدیل شدن به یک مجمع‌الجزایر ساخته شده‌اند و تا امروز ۱۵ سال از اولین روز شروع ساخت این جزایر می‌گذرد.

در تصویر بالا لوگو بزرگ شرکت اسباب‌بازی متال دیده می‌شود. این شرکت در ال سگاندو کالیفرنیا قرار دارد، نمونه‌های زیادی از ساخت لوگوهای بزرگ شرکت‌های معروف در سراسر دنیا وجود دارد که فقط در تصاویر هوایی می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد.

در تصویر بالا سنگ بزرگ قرمزی در استرالیا را مشاهده می‌کنید. این تصویر در سال گذشته نظرها را جلب کرد. تصویر بالا در سال ۲۰۱۶ نظر مقامات استرالیا را جلب کرد و آن‌ها در نگاه اول این تصور را کردند که با بقایای یک کشتی روبه‌رو هستند. این تصویر تنها سنگ بزرگی است که براثر فرسایش در طول زمان تغییر شکل داده است.

در تصویر بالا چند کادیلاک در کنار هم ردیف شده‌اند و تصویری جالب ایجاد کرده‌اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۳۵/عجیب_ترین_چیزهایی_که_می_توانید_در_گوگل_ارث_ببینید_تصویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: