Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@11:38:13 GMT

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دا در روستای کمب چابهار

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۶۳۷/برگزاری_جشنواره_فرهنگی_ورزشی_دا_در_روستای_کمب_چابهار

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دا در روستای کمب چابهار

چابهار- ایرنا - جشنواره فرهنگی ورزشی «دا» با حضور گسترده ورزشکاران، قشرهای مختلف مردم و مسئولان محلی در روستای کمب از توابع شهرستان چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای بازی های بومی و محلی، نمایشگاه های سنتی صنایع دستی، سوزن دوزی و پخت غذاهای محلی از برنامه های مهم این جشنواره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عمر بلوچ با بیان اینکه در جشنواره فرهنگی ورزشی دا بیش از 650 نفر در قالب رشته طناب کشی 84 نفر در قالب 12 تیم، رشته دالپلان 24 نفر، رشته چوب کشی سنتی 12 نفر و رشته هفت سنگ مهارتی 28 نفر به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: به تیم های نخست تا سوم طناب کشی، هفت سنگ مهارتی نفرات نخست تا سوم، نفرات برتر صنایع دستی و سوزن، پخت غذاهای محلی، حاملان قرآن و 50 نفر از میان شرکت کننده گان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
وی بیان کرد: ایجاد نشاط و شادابی در مناطق حاشیه نشینی و ترویج ورزش های بومی و محلی از اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دا در روستای کمب است.
وی از همکاری و همراهی مسئولان محلی، دهیاری و شورای اسلامی روستای قدردانی کرد.
3043**3213 خبرنگار: رستم کریمی **انتشاردهنده: اکبر نوری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۳۷/برگزاری_جشنواره_فرهنگی_ورزشی_دا_در_روستای_کمب_چابهار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: