Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@10:06:49 GMT

برگزاري جشنواره فرهنگي ورزشي دا در روستاي کمب چابهار

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۶۳۸/برگزاری_جشنواره_فرهنگی_ورزشی_دا_در_روستای_کمب_چابهار

برگزاري جشنواره فرهنگي ورزشي دا در روستاي کمب چابهار

خبرگزاري آريا - چابهار- ايرنا - جشنواره فرهنگي ورزشي «دا» با حضور گسترده ورزشکاران، قشرهاي مختلف مردم و مسئولان محلي در روستاي کمب از توابع شهرستان چابهار در جنوب سيستان و بلوچستان برگزار شد.

رئيس اداره ورزش و جوانان چابهار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اجراي بازي هاي بومي و محلي، نمايشگاه هاي سنتي صنايع دستي، سوزن دوزي و پخت غذاهاي محلي از برنامه هاي مهم اين جشنواره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عمر بلوچ با بيان اينکه در جشنواره فرهنگي ورزشي دا بيش از 650 نفر در قالب رشته طناب کشي 84 نفر در قالب 12 تيم، رشته دالپلان 24 نفر، رشته چوب کشي سنتي 12 نفر و رشته هفت سنگ مهارتي 28 نفر به رقابت پرداختند.
وي ادامه داد: به تيم هاي نخست تا سوم طناب کشي، هفت سنگ مهارتي نفرات نخست تا سوم، نفرات برتر صنايع دستي و سوزن، پخت غذاهاي محلي، حاملان قرآن و 50 نفر از ميان شرکت کننده گان به قيد قرعه جوايزي اهدا شد.
وي بيان کرد: ايجاد نشاط و شادابي در مناطق حاشيه نشيني و ترويج ورزش هاي بومي و محلي از اهداف برگزاري جشنواره فرهنگي ورزشي دا در روستاي کمب است.
وي از همکاري و همراهي مسئولان محلي، دهياري و شوراي اسلامي روستاي قدرداني کرد.
3043**3213 خبرنگار: رستم کريمي **انتشاردهنده: اکبر نوري
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۶۳۸/برگزاری_جشنواره_فرهنگی_ورزشی_دا_در_روستای_کمب_چابهار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: