Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@03:20:32 GMT

سه نفر در امارات به قاچاق تسلیحات از ابوظبی به ایران متهم شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۸۱۴/سه_نفر_در_امارات_به_قاچاق_تسلیحات_از_ابوظبی_به_ایران_متهم_شدند

یک دادگاه استیناف در امارات عربی متحده، سه نفر را به قاچاق تسلیحات از امارات متحده عربی به ایران متهم و جلسه بررسی پرونده آنها را به 12 آوریل موکول کرد. آفتاب‌‌نیوز : دادگاه استیناف امارات عربی متحده، روز چهارشنبه (دیروز) 12 پرونده را بررسی و حکم آن را به جلسه 12 آوریل موکول کرد.
پایگاه «گلف‌نیوز» امارات گزارش کرد، سه پرونده مربوط به افرادی بود که متهم هستند تسلیحات را به صورت غیرقانونی به امارات عربی متحده آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرونده چهارم مربوط به سه نفری می‌شود که متهم هستند از امارات به ایران سلاح قاچاق کرده‌اند.
طبق این گزارش، 6 پرونده دیگر شامل افرادی با ملیت‌های مختلف است که متهم هستند از مکان‌های حساس امارات عکسبرداری کرده‌اند و دو پرونده دیگر به جرایم سایبری مربوط می‌شود.
به گزارش فارس،پایگاه «گلف نیوز» در این خصوص گزارش کرد، که در همین جلسه استیناف، یک مرد اماراتی به دلیل پیوستن به تکفیری‌های داعش در سوریه به تحمل 10 سال حبس محکوم شد.
دادگاه همچنین دستور داد که اموال وی همچون رایانه‌ها و تلفن‌هایی که توسط فرد مجرم در فعالیت‌های جنایی‌ وی مورد استفاده قرار گرفته است، ضبط شود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۱۴/سه_نفر_در_امارات_به_قاچاق_تسلیحات_از_ابوظبی_به_ایران_متهم_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: