Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@09:05:11 GMT

صلح‌بانان سازمان ملل با قاچاق تسلیحات حزب‌الله برخورد کنند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۸۱۹/صلح_بانان_سازمان_ملل_با_قاچاق_تسلیحات_حزب_الله_برخورد_کنند

«دنی دانون» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد، رویارویی صلح‌بانان سازمان ملل با رزمندگان حزب‌الله در لبنان به دلیل انتقال تسلیحات را خواستار شد.

دانون این مطلب را در صفحه توئیتری خود نوشته و با اشاره به انتقال تسلیحات مورد نیاز رزمندگان حزب‌الله لبنان با عنوان «نقض تحریم‌های شورای امنیت»، برخورد تنبیهی کلاه‌آبی‌های سازمان ملل با مقاومت اسلامی را خواستار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده صهیونیست‌ها در سازمان ملل به انقضای اعتبار سالانه حضور صلح‌بانان سازمان ملل در لبنان تا 5 روز دیگر هم اشاره کرده و ضمن درخواست تمدید مأموریت آنها از سوی شورای امنیت، گفته: «صلح‌بانان باید وظایف خود را انجام دهند و به تخلفات (تسلیحاتی) حزب‌الله پایان دهند تا مطمئن شویم که منطقه در آرامش باقی می‌ماند.»

مناطق شرقی لبنان این روزها صحنه نبرد رزمندگان حزب‌الله و تروریست‌های داعش است؛ داعشی‌ها که با استفاده از اوضاع نارآم سوریه در ارتفاعات قلمون پناه گرفته بودند، یک هفته‌ای است که تحت آتش سنگین حزب‌الله قرار گرفته‌اند و انتظار می‌رود که تا چند روز آینده، خبر پیروزی نهایی مقاومت در این نبرد، اعلام شود.

دنون که رژیم متبوعش با نبرد جانانه رزمندگان حزب‌الله در سال 2000 به اولین عقب‌نشینی در برابر یک نیروی عربی مجبور شدند، در انتها از موضع مشابه «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل در قبال صلح‌بانان هم تشکر کرده است.

هیلی دیروز گفته بود که سازمان ملل چشمان خود را به روی قاچاق سلاح توسط حزب‌الله بسته است.»

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۱۹/صلح_بانان_سازمان_ملل_با_قاچاق_تسلیحات_حزب_الله_برخورد_کنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: