Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@09:00:56 GMT

کشف 13 هزار لیتر سوخت قاچاق در طرح نوروزی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۸۲۷/کشف_۱۳_هزار_لیتر_سوخت_قاچاق_در_طرح_نوروزی

کشف 13 هزار لیتر سوخت قاچاق در طرح نوروزی

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان "مهرستان" از کشف 13 هزار ليتر سوخت قاچاق در طرح نوروزی خبر داد. به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ " اسماعیل منصوری "گفت: ماموران انتظامی شهرستان مهرستان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی در ایام نوروز ، حین کنترل خودروهای عبوری و گشت زنی در محورهای مواصلاتی و نقاط آلوده شهرستان، طی چند روز گذشته موفق به توقیف 6دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با بررسی های دقیق انجام شده از خوردوهای توقیفی 13هزار لیترسوخت قاچاق ازنوع گازوئیل کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در پایان برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و سرمایه های ملی را محکم و قاطع خواند و بر استمرار اجرای طرح های مقابله با مخلان نظم و امنیت تاکید و از عموم شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و امنیتی در این زمینه را از طریق تماس تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۲۷/کشف_۱۳_هزار_لیتر_سوخت_قاچاق_در_طرح_نوروزی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: