Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@08:23:35 GMT

محاکمه کیفری خواننده زیر زمینی در تهران +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۸۳۶/محاکمه_کیفری_خواننده_زیر_زمینی_در_تهران_عکس

محاکمه کیفری خواننده زیر زمینی در تهران +عکس

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، ساعت ۱۷:۴۵ روز پنج‌شنبه نهم‌شهریور‌ماه امسال مأموران کلانتری 152 یافت‌آباد از قتل پسر جوانی به نام پوریا در استودیو ضبط صدایی که با اصابت شش‌گلوله به قتل رسیده بود با خبر شدند. 

 

بررسی‌های مأموران نشان داد پوریا روز حادثه با یک خواننده زیر‌زمینی به نام رضا در استودیو قرار کاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین مأموران رضا را چند روز بعد از حادثه به عنوان مظنون به قتل بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها به قتل پوریا با همدستی دوست 18‌ساله‌اش به نام مهدی اعتراف کرد. مهدی پس از بازداشت گفت که رضا با شلیک گلوله پسر جوان را به قتل رساند و رضا هم حرف‌های او را تأیید کرد.

 

 

متهم در بازجویی‌ها انگیزه قتل را سرقت اعلام کرد و مدعی شد که در این سرقت مرگبار فقط یک میکروفن سرقت کرده است. دو متهم پس از صدور قرار مجرمیت از سوی قاضی منافی آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شوند.

رکنا

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۳۶/محاکمه_کیفری_خواننده_زیر_زمینی_در_تهران_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: