Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@10:32:45 GMT

بازدید مدیرعامل مهد قرآن اصفهان از مهد قرآن نجف‌آباد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۸۳۷/بازدید_مدیرعامل_مهد_قرآن_اصفهان_از_مهد_قرآن_نجف_آباد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مدیر عامل و مسئولان مهد قرآن اصفهان از مهد قرآن نجف‌آباد بازدید کردند. در این دیدار مسئولان مهد قرآن نجف‌آباد گزارشی از فعالیت‌های انجام شده را ارائه کردند و گسترش فعالیت‌های قرآنی در شهر نجف‌آباد که مرکز علم و جهاد است را برخواسته از استقبال مردمی‌ دانستند.

در این بازدید، خاکساری‌هرندی، مدیر مهد قرآن‌ کریم و ولایت استان اصفهان با گرامیداشت یاد شهید محسن حججی و سایر شهیدان، فعالیت‌های قرآنی مهد قرآن نجف‌آباد را که از زمان تأسیس تا‌کنون سیر صعودی داشته، چشمگیر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه این دیدار، خاکسارهرندی، برنامه‌های متنوع حفظ قرآن و آموزش‌های قرآنی خردسالان و مراکز کودک و نوجوان را با استفاده از تجربیات استان و سایر شعب مورد تأکید قرار داد.

گفتنی است؛ مهد قرآن نجف‌آباد دارای شعب متعدد در شهرستان نجف‌آباد بوده و توانسته تا‌کنون تعداد کثیری از حافظان کل را تربیت و  دوره‌های مختلف تفسیر قرآن را گسترش دهد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۳۷/بازدید_مدیرعامل_مهد_قرآن_اصفهان_از_مهد_قرآن_نجف_آباد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: