Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@10:21:49 GMT

طرح عمرانی نیمه‌تمام ‌نجف‌آباد جان کودک ۱۱ ساله را به خطر انداخت‌

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۸۳۸/طرح_عمرانی_نیمه_تمام_نجف_آباد_جان_کودک_۱۱_ساله_را_به_خطر_انداخت

طرح عمرانی نیمه‌تمام ‌نجف‌آباد جان کودک ۱۱ ساله را به خطر انداخت‌

سقوط کودک ۱۱ ساله نجف آبادی در محدوده حفاری شده طرح نیمه تمام و بلاتکلیف پارکینگ پارک کوهستان این شهر، جان وی را به خطر انداخت و سبب وارد شدن جراحات شدیدی در بدن او شد.

عضو شورای اسلامی شهر نجف آباد در گفت‌‏وگو با خبرنگار تسنیم درنجفآباد، اظهار داشت: «سهیل صف آرا» کودک 11 ساله دو روز پیش، در طرح حفاری شده طرح احداث ساختمان پارکینگ پارک کوهستان شهرداری نجف آباد که 6 مترعمق داشت سقوط کرد و تا امروز 3 عمل جراحی روی قسمت‌‏هایآسیب دیده بدن وی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمود حقیقی با اشاره به اینکه این طرح هم اکنون نیمه تمام است و 2 سال از اجرای آن می‏‌گذرد، گفت: تا کنونچندین بار به شهردار نجف آباد و معاون عمرانی در مورد ایمن سازی اطراف طرح هشدار داده بودیم اما گوش کسی بدهکار نبود.

وی با بیان اینکه علائم هشداردهنده اطراف این طرح به دلیل طولانی شدن مدت زمان ساخت از بین رفته است، افزود: این کودک که به دلیل بی‏‌توجهی و سهل انگاری تعدادی از مسئولان به شدت آسیب دیده است، به همراه خانواده خود برای تفریح به پارک کوهستان رفته بود که پس از این حادثهبدن وی از چند ناحیه دچارشکستگی شدید‏شد.

عضو شورای اسلامی شهر نجف آباد خاطرنشان کرد: اینپسر بچه نجف آبادی هم اکنون در بیمارستان شهید محمد منتظری این شهر برای درمان بستری است.

انتهای پیام/

R41346/P1377/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۳۸/طرح_عمرانی_نیمه_تمام_نجف_آباد_جان_کودک_۱۱_ساله_را_به_خطر_انداخت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: