Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@11:00:14 GMT

فعال شدن باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان در نجف آباد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۸۴۰/فعال_شدن_باشگاههای_کتابخوانی_کودک_و_نوجوان_در_نجف_آباد

فعال شدن باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان در نجف آباد

55 باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در نجف آباد فعالیت خود را آغاز کردند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد گفت: در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی و بهره گیری مفید و علمی از اوقات فراغت تابستان ، 55 باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در نجف آباد شروع به فعالیت کردند.
اقبال صالحی بابیان اینکه جام باشگاه های کتابخوانی طرحی است که به صورت کشوری و در چهار شهرستان اصفهان، نجف آباد، کاشان و شهرضا اجرا می شود، افزود: بچه‌ها، در این طرح فرهنگ کار مشارکتی و گروهی را یاد گرفته و در کنار هم تمرین می‌کنند،کتاب می‌خرند و آن‌ها را با هم مبادله می‌کنند و با حفظ احترام متقابل به نقد و نظر یکدیگر گوش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیین پایانی جام باشگاه های کتابخوانی نجف آباد در شهریور ماه برگزار و از فعالان باشگاه ها در زمینه های گوناگون تجلیل می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۴۰/فعال_شدن_باشگاههای_کتابخوانی_کودک_و_نوجوان_در_نجف_آباد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: