Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:26:07 GMT

۱۴روز متوالی هوای سالم در اصفهان ثبت شد/۲ روزهوای پاک در نجف‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۸۴۱/۱۴روز_متوالی_هوای_سالم_در_اصفهان_ثبت_شد_۲_روزهوای_پاک_در_نجف_آباد

۱۴روز متوالی هوای سالم در اصفهان ثبت شد/۲ روزهوای پاک در نجف‌آباد

اصفهان – رئیس امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: اصفهان در فروردین ماه امسال تاکنون ۱۴ روز هوای سالم را تجربه کرده است و شاخص کیفی هوا تاکنون از ۶۵ فراتر نرفته است.

بابک صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه با پشت سرگذاشتن چهاردهمین روز از سال جدید همچنان شاهد هوای سالم در اصفهان هستیم، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان ۶۴ بوده است که نشانه وضعیت سالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاخص کیفی هوای اصفهان در ایستگاه‌های میدان احمدآباد با شاخص کیفی ۶۷، میدان امام حسین(ع) با ۶۵، بلوار دانشگاه ۶۲، رودکی ۶۰، چهارباغ خواجو ۶۲ و بزرگراه خرازی ۶۶ در وضعیت سالم گزارش شده است.

مدیر امور آزمایشگاه‌های حفاظت محیط زیست استان اصفهان بیان داشت: امروز هوای اصفهان در تمام ایستگاه‌های سنجش آلایندگی شهرستان‌ها نیز در وضعیت سالم گزارش می‌شود.

نجف‌آباد در نوروز ۹۶ دو روز هوای پاک را تجربه کرد

وی با بیان اینکه در ۱۴ روز گذشته شهرستان نجف آباد دو روز هوای پاک با شاخص ۴۵ را تجربه کرده است، ادامه داد: بدین ترتیب امروز در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر میانگین شاخص کیفی در ایستگاه‌های شهرستان شاهین شهر ۶۲، مبارکه ۶۹، خمینی شهر ۶۶، نجف آباد ۵۲ در وضعیت سالم گزارش شده است.

گفتنی است شاخص کیفی هوا در بازه صفر تا ۵۰ نشانه هوای پاک، ۵۰ تا ۱۰۰ نشانه هوای سالم، ۱۰۰ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (افراد دچار بیماری‌های قلبی تنفسی، کودکان و افراد میانسال و زنان باردار و غیره) و ۱۵۰ تا ۲۰۰ نشانه وضعیت ناسالم برای عموم مردم است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۴۱/۱۴روز_متوالی_هوای_سالم_در_اصفهان_ثبت_شد_۲_روزهوای_پاک_در_نجف_آباد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: