Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@04:25:44 GMT

رشد 72 درصدی مسافران نوروزی نجف آباد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۸۴۴/رشد_۷۲_درصدی_مسافران_نوروزی_نجف_آباد

رشد 72 درصدی مسافران نوروزی نجف آباد

احمدرضا جعفرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد مهمانان نوروزی یکهزار و 514 نفر در هتل شهر، 2هزار و 763 نفر در خانه معلم و آموزشگاه های آموزش وپرورش ، یک هزار و 473 نفر اسکان موقت و 2هزار و 760 در مهمانپذیرها و سایر مراکز پیش بینی شده اسکان داده شدند.
وی با بیان اینکه 10 کمیته ستاد هماهنگی و اجرایی درایام نوروز به مسافران خدمات ارائه کردند، اظهارکرد: در ایام نوروز 96، بیش از هشت هزار مسافر نوروزی درمکان های درنظرگرفته شده اسکان داده شدند که نسبت به سال گذشته 72 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان نجف آباد افزود:ازاین تعداد یک هزار و 437 نفرحداقل برای یک شب دراین شهرستان اقامت داشتند که این رقم نسبت به سال گذشته حدود 66 درصد افزایش داشته است.
جعفرزاده با بیان اینکه مدیریت ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان به اداره آموزش و پرورش محول شده بود ،گفت: درایام تعطیلات نوروزی بیش از8هزارمسافر درمراکز پیش بینی شده از جمله مدارس، خانه معلم، مهمانسراهای خصوصی و اداری و همچنین باغ بانوان اسکان داده شدند
وی افزود : درایام نوروزبیش از170 هزارنفرازمراکزتاریخی،فرهنگی وطبیعی نجف آباد ازجمله خانه های تاریخی ،ارگ موزه خارون،باغ گلها و پارک های لاله وکوهستان عصارخانه اخلاقی بازدید کردند.
شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد که به سبب پیشنیه تاریخی ، غنای فرهنگی و آثار تاریخی و طبیعی ، یکی از نقاط گردشگری استان اصفهان به شمار می رود.
غ.ک/ 7131/ 6022

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۴۴/رشد_۷۲_درصدی_مسافران_نوروزی_نجف_آباد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: