Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@01:43:40 GMT

70 درصدی مسافران نوروزی از تورهای گردشگری نجف آباد استقبال کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۸۴۸/۷۰_درصدی_مسافران_نوروزی_از_تورهای_گردشگری_نجف_آباد_استقبال_کردند

70 درصدی مسافران نوروزی از تورهای گردشگری نجف آباد استقبال کردند

مسعود منتظری روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: با امکانات ایجاد شده برای رفاه حال مسافران نوروزی، برخی خانواده ها که تنها قصد یک شب اقامت در این شهر را داشتند، با تمدید حضور خود از جاذبه های آماده شده در سطح این شهر بازدید کردند.
وی اظهار کرد: با توجه به مجموعه اقدام های صورت گرفته در سال های اخیر و فراهم شدن زیرساخت های متعدد در زمینه جذب گردشگر، نجف آباد بتدریج از مَعبَر گردشگران به مقصد اصلی آنها تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار نجف آباد گفت: در تعطیلات نوروزی بیش از 185 هزار مسافر نوروزی و شهروندان شهر نجف آباد از جاذبه ها و مراکز تاریخی، فرهنگی و طبیعی نجف آباد از جمله خانه های تاریخی لطفی، نوریان و مهرپرور، ارگ موزه خارون، باغ گل ها و پارک های لاله و کوهستان عصارخانه اخلاقی بازدید کردند.
منتظری با اشاره به اقدام های صورت گرفته برای تکمیل و توسعه زیرساخت های خدماتی و تفریحی باغ بانوان نجف آباد در چند سال اخیر افزود: از بیست و هشتم اسفند سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی نزدیک به 2 هزار مسافر نوروزی در قالب 300 خانواده از امکانات اقامتی این مجموعه استفاده کردند.
شهرستان نجف آباد با حدود 300 هزار تُن جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
این شهرستان به سبب پیشنیه تاریخی، غنای فرهنگی و آثار تاریخی و طبیعی، یکی از نقاط گردشگری غرب استان اصفهان به شمار می رود.
ت/ک/7131/3011/ 6027 تنظیم کننده: آسیه معینی* انتشار: شکراللهی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۴۸/۷۰_درصدی_مسافران_نوروزی_از_تورهای_گردشگری_نجف_آباد_استقبال_کردند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: