Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@11:42:13 GMT

تعطیلی مهد کودک متخلف در حادثه بدرفتاری با کودک سه ساله

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۸۵۰/تعطیلی_مهد_کودک_متخلف_در_حادثه_بدرفتاری_با_کودک_سه_ساله

تعطیلی مهد کودک متخلف در حادثه بدرفتاری با کودک سه ساله

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از رأی کمیسیون نظارت بر مراکز غیر دولتی بهزیستی استان تهران مبنی بر تعطیلی موقت مهد کودک متخلف در جریان بدرفتاری با کودک سه ساله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد خاکیبا اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون نظارت بر مراکز غیر دولتی بهزیستی استان تهران، گفت: در جلسه اضطراری این کمیسیون موضوع بدرفتاری با کودک سه ساله در یکی از مهدهای کودک شهر تهران در دستور کار قرار گرفت که پس از بحث و بررسی کارشناسی و مشاهده مستندات مربوطه، این کمیسیون با توجه به شکایت صورت گرفته از مهد نزد مراجع قضایی و تا صدور رأی و تصمیم‌گیری نهایی، رأی به تعطیلی موقت این مهد کودک متخلف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مهد کودک به طور غیر قانونی از مربی کارآموز استفاده کرده است، افزود: در بررسی‌های اولیه در زمان وقوع این اتفاق مشخص شد که مهد به صورت غیر قانونی از مربی کارآموز استفاده کرده است که در همان زمان اقدام به اخراج این فرد از آن محل شد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران تصریح کرد: با توجه به تخلف صورت گرفته و عدم نظارت دقیق مسئول قنی این مهد کودک بر امور این مهد، همچنین کمیسیون نظارت بر مراکز غیر دولتی نسبت به ابطال پروانه مسئول فنی این مرکز صدور رأی کرد.

خاکی با اشاره به اینکه مصوبه کمیسیون نظارت در خصوص این مهد کودک متخلف از روز چهارشنبه مورخ 16 فروردین ماه اجرایی شده است، گفت: با توجه به تعطیلی این مرکز، با هماهنگی صورت گرفته دیگر کودکان حاضر در این مهد توسط بهزیستی شهرستان تهران در سایر مهد کودک‌های اطراف آن مهد ساماندهی می‌شوند.

وی با تأکید بر رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی توسط مهدهای کودک، خاطر نشان کرد: به خانواده‌ها اطمینان می‌دهیم که در صورت وقوع چنین حوادثی، برخوردی قاطع طبق ضوابط خواهیم داشت و والدین می‌توانند هرگونه شکایت خود را از مهدهای کودک به سامانه پیامکی 3000012333 جهت بررسی و پیگیری اعلام کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۸۵۰/تعطیلی_مهد_کودک_متخلف_در_حادثه_بدرفتاری_با_کودک_سه_ساله را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: