Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@07:11:00 GMT

اعلام نتایج قرعه‌کشی «طرح سفر به‌یادماندنی» باشگاه مشتریان سامان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۲۱/اعلام_نتایج_قرعه_کشی_طرح_سفر_به_یادماندنی_باشگاه_مشتریان_سامان

اعلام نتایج قرعه‌کشی «طرح سفر به‌یادماندنی» باشگاه مشتریان سامان

قرعه‌کشی دومین جشنواره باشگاه مشتریان سامان با نام «طرح سفر به‌یادماندنی» برگزار و اسامی ۳۳ برنده آن مشخص شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا،مازیار فزونی مدیر بانکداری ویژه و اختصاصی بانک سامان با اعلام این خبر گفت: در این جشنواره همهمشتریان برتر (سامانیان) عضو باشگاه در فاصله فروردین تا بهمن ۱۳۹۵ با کسب امتیاز از طریق سپرده‌های خود، انجام تراکنش در درگاه‌های سامانی و همچنین انجام فعالیت‌های باشگاهی، امتیاز کسب کردند تا در قرعه‌کشی بزرگ پایان سال شانس خود را امتحان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بانکداری ویژه و اختصاصی بانک سامان تصریح‌کرد: در قرعه‌کشی این طرح که با حضور نماینده مدیریت بازرسی برگزار شد، برندگان جوایز شامل یک جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی تور آفریقای جنوبی و جزایر سیشل با یک نفر همراه، دو جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی اعتبار برای خرید رایگان بلیت پروازهای داخلی و خارجی و ۳۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی اعتبار برای خرید رایگان بلیت پروازهای داخلی مشخص شدند که اسامی برندگان در وب‌سایت بانک ساماناعلام شد.

بانک سامان با هدف شناخت دقیق نیازهای مشتریان ویژه بانک، وفادارسازی و تشویق آن‌ها به استفاده بیشتر از خدمات بانکی، باشگاه مشتریان خود را در وب‌سایتی مستقل از وب‌سایت بانکراه‌اندازی کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۲۱/اعلام_نتایج_قرعه_کشی_طرح_سفر_به_یادماندنی_باشگاه_مشتریان_سامان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: