Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@04:50:40 GMT

باقری: در قرعه کشی، شرکت کنندگان حق تغییر اوزان را ندارند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۲۲/باقری_در_قرعه_کشی_شرکت_کنندگان_حق_تغییر_اوزان_را_ندارند

باقری: در قرعه کشی، شرکت کنندگان حق تغییر اوزان را ندارند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، افسانه باقری، نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته گفت: مسابقات قهرمانی کشور رده های پایه دختران طبق جدول قرعه کشی که بصورت کامپیوتری صورت گرفت، هیچ کاراته کایی خارج از این جدول، در لیست شرکت کنندگان قرار نخواهند گرفت.

افسانه باقری ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان، جوانان و امیدهای دختران از فردا چهارشنبه 16 فروردین به مدت 3 روز در شهر اراک برگزار می شود و کاراته کاها بر اساس برنامه قرعه کشی انجام شده به روی تاتامی می روند و هیچ ثبت نام جدیدی صورت نخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه برای نظم دهی بهتر، از این پس ثبت نام و قرعه کشی مسابقات از طریق سیستم کامپیوتری انجام می شود برای این رقابتها نیز ثبت نام کاراته کاها از طریق هیات های استانی انجام شده و قرعه کشی نیز از طریق سیستم کامپیوتری انجام گرفته است، بنابراین در روز مسابقه هیچ فردی خارج از لیست ارائه شده پذیرفته نمی شود.

باقری گفت: در روز مسابقه جابجایی وزنی نخواهیم داشت و هیچ کاراته کایی نمی تواند غیر از وزن خود مسابقه دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۲۲/باقری_در_قرعه_کشی_شرکت_کنندگان_حق_تغییر_اوزان_را_ندارند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: