Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-19@06:44:47 GMT

جوایز سی و هفتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۲۴/جوایز_سی_و_هفتمین_دوره_قرعه_کشی_حساب_های_قرض_الحسنه_بانک_مسکن

جوایز سی و هفتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن

ایران اکونومیست - به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز سال ۱۳۹۵ این بانک جمعاً به ارزش حداقل ۱۷۶ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال اعلام شد.

بر اساس این گزارش، ۱۰ کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به مبلغ یک میلیارد ریال، ۱۳۷ کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، ۱۳۷ کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، ۳۳۷ کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به مبلغ ۵۰ میلیون ریال، ۱۰ هزار و ۸۰۷ فقره جایزه نقدی پنج میلیون ریالی و هزاران فقره جوایز نقدی دیگر به عنوان جوایز این قرعه‌کشی اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش حاکی است،این دوره از قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن که به عنوان «گشایش دفتر مهربانی» نام‌گذاری شده است، تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ ادامه دارد.

مشتریان و دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک مسکن تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری فرصت دارند با افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی در این قرعه‌کشی شرکت کنند.

شایان ذکر است، حداقل موجودی لازم برای شرکت در این قرعه‌کشی، ۲۰۰ هزار ریال بوده و هر ۱۰۰ هزار ریال در هر روز یک امتیاز محسوب می‌شود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۲۴/جوایز_سی_و_هفتمین_دوره_قرعه_کشی_حساب_های_قرض_الحسنه_بانک_مسکن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: