Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@04:10:27 GMT

مراسم قرعه کشی برگزار شد/ مشخص شدن حریفان تیم‌های پینگ‌پنگ ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۲۵/مراسم_قرعه_کشی_برگزار_شد_مشخص_شدن_حریفان_تیم_های_پینگ_پنگ_ایران

مراسم قرعه کشی برگزار شد/ مشخص شدن حریفان تیم‌های پینگ‌پنگ ایران

خبرگزاری میزان- مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا برگزار شد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، رقابت‌های تنیس روی میز تیمی قهرمانی آسیا از فردا (یکشنبه) در شهر ووشی در کشور چین آغاز خواهد شد.

در بخش مردان که 28 تیم حضور دارند، 6 تیم چین، کره جنوبی، سنگاپور، چین تایپه، هنگ‌کنگ و ژاپن در دسته قهرمانی رقابت خواهند کرد و از بین 22 تیم باقیمانده فقط 2 تیم می‌تواند وارد این دسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این 22 تیم در 6 گروه قرعه‌کشی شدند که بر این اساس تیم مردان ایران با تیم‌های سریلانکا و عربستان در گروه A همگروه است.

هند، کره شمالی، تایلند و قزاقستان از تیم‌های مدعی در مرحله گروهی هستند.

تیم کشورمان در نخستین دیدار خود از ساعت 16 فردا به وقت محلی باید به مصاف عربستان برود و ساعت 20 نیز باید با سریلانکا دیدار کند.

دو تیم برتر مرحله گروهی که جواز حضور در دسته قهرمانی را کسب خواهند کرد، با قرعه تیم‌های چین و ژاپن دو مدعی اصلی قهرمانی مواجه شده‌اند.

در بخش بانوان هم 26 تیم به میدان می‌روند که از بین آنها تیم‌های چین، تایلند، هنگ‌کنگ، کره جنوبی، کره شمالی و ژاپن در دسته قهرمانی هستند.

قوانین این بخش هم به مانند بخش مردان است و فقط 2 تیم از بین 20 تیم باقیمانده می‌توانند به دسته قهرمانی راه پیدا کنند.

در قرعه‌کشی بخش بانوان تیم ایران با ماکائو، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه E همگروه شده است. تیم کشورمان فردا در ساعت 10 با ترکمنستان، ساعت 14 با قرقیزستان و ساعت 18 با ماکائو دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۲۵/مراسم_قرعه_کشی_برگزار_شد_مشخص_شدن_حریفان_تیم_های_پینگ_پنگ_ایران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: