Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-19@05:15:21 GMT

قرعه کشي "تور دور اروپا" آسان پرداخت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۲۶/قرعه_کشی_تور_دور_اروپا_آسان_پرداخت_برگزار_شد

قرعه کشي 'تور دور اروپا' آسان پرداخت برگزار شد

پول‌نیوز - روز پنجشنبه 96/1/17طبق وعده هر ماهه کمپين دنياي جايزه چهارمين قرعه کشي اين کمپين (تور دور اروپا ) در استوديوي شرکت آپ و با حضور ناظر صدا و سيما برگزار شد.

به گزارشگروه ارتباطات پول‌نیوز، اين قرعه کشي از طريق اينستاگرام آپ (asanpardakht) به صورت زنده براي مخاطبان آپ نمايش داده شد.

براي شرکت در کمپين هاي آينده و اطلاع از جوايز شرکت آسان پرداخت مي توانيد از طريق راههاي ارتباطي زير با آپ همراه شويد:

آدرس کانال تلگرام 733_ap@
شماره مرکز تماس: 83333
اينستاگرام آپ: asanpardakht@
وب سايت: www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

asanpardakht.ir

خريد شارژ تلفن همراه، خريد بسته هاي اينترنت، شارژ ADSL، پرداخت جرايم راهنمايي رانندگي، پرداخت قبض، پرداخت صدقات و نيکوکاري و .... بخشي از خدماتي است که از طريق اپليکيشن آپ انجام مي گردد.

قرعه کشي جايزه نهايي کمپين دنياي جايزه يعني يک دستگاه BMW Z4 نيز هفته پاياني فروردين انجام خواهد شد. زمان دقيق قرعه کشي از طريق کانالهاي ارتباطي شرکت آسان پرداخت اطلاع رساني مي گردد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۲۶/قرعه_کشی_تور_دور_اروپا_آسان_پرداخت_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: