Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@06:05:22 GMT

قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا/دربی مادرید

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۲۹/قرعه_کشی_مرحله_نیمه_نهایی_لیگ_قهرمانان_اروپا_دربی_مادرید

قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا/دربی مادرید

مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در مراسمی خاص از ساعت 14:30 امروز (جمعه) در شهر نیون سوئیس و با حضور نمایندگان چهار تیم رئال مادرید، یوونتوس، اتلتیکو مادرید و موناکو برگزار شد.

بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته، تیم‌ها در مرحله نیمه نهایی به شرح زیر به مصاف هم می‌روند:

رئال مادرید - اتلتیکو مادرید

موناکو - یوونتوس

* تیم‌های اول هر بازی در دیدار رفت میزبان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازی‌های دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در تاریخ‌های دوم و سوم مِی (12 و 13 اردیبهشت) و بازی‌های برگشت این مرحله هم در تاریخ‌های 9 و 10 مِی (19 و 20 اردیبهشت) برگزار خواهند شد.

همچنین دیدار فینال این دوره از مسابقات در تاریخ سوم ژوئن (13 خرداد) در ورزشگاه میلنیوم واقع در شهر کاردیف ولز برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۲۹/قرعه_کشی_مرحله_نیمه_نهایی_لیگ_قهرمانان_اروپا_دربی_مادرید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: