Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@07:55:04 GMT

قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۳۲/قرعه_کشی_نیمه_نهایی_لیگ_قهرمانان

کهکشانی ها که در سه فصل اخیر دو بار با پیروزی مقابل رقیب همشهری، توانستند قهرمان اروپا شوند، این بار در نیمه نهایی باید با رقیب همشهری خود روبرو شوند. در دیگر دیدار این مرحله هم یوونتوس با موناکو روبرو خواهد شد.
دیدار رفت رئال و اتلتیکو، سه شنبه دوازدهم اردیبهشت در ورزشگاه برنابئو و دیدار برگشت، چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار رفت یوونتوس و موناکو نیز روز چهارشنبه سیزده اردیبهشت ماه در لویی دوم شهر موناکو و دیدار برگشت دو تیم، سه شنبه نوزدهم اردیبهشت در ورزشگاه یوونتوس آره نا برگزار می‌شود. میزبان بازی فینال نیز برنده این دیدار خواهد بود و برنده دیدار رئال - اتلتیکو به عنوان تیم مهمان در کاردیف حاضر خواهد شد.
۱۴:۴۳: یان راش برای برگزاری قرعه کشی به روی سن آمد.
۱۴:۳۹: نماینده چهار تیم به روی سن رفتند و نظرات خود را راجع به قرعه کشی و رقبای احتمالی بیان کردند.
۱۴:۳۵: ارتباط لحظه به لحظه از سوی سایت یوفا برای دقایقی قطع شد.
۱۴:۳۱: پدرو پینتو، رئیس بخش رسانه ای یوفا برای برگزاری مراسم به روی سن آمد.
۱۴:۲۰: ده دقیقه تا شروع قرعه کشی....
۱۴:۰۱: یان راش برای برگزاری قرعه کشی وارد مقر یوفا در نیون شد.
۱۳:۴۸: همه چیز آماده برگزاری قرعه کشی است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۳۲/قرعه_کشی_نیمه_نهایی_لیگ_قهرمانان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: