Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@05:38:43 GMT

تقلب در قرعه‌کشی لیگ‌قهرمانان؟/ انگشت اتهام به سوی تیم‌های مادریدی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۳۴/تقلب_در_قرعه_کشی_لیگ_قهرمانان_انگشت_اتهام_به_سوی_تیم_های_مادریدی

- طبق برخی ادعاها قرعه مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌قهرمانان با تقلب همراه بوده است. آفتاب‌‌نیوز : قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ظهر جمعه در نیون سوییس برگزار شد اما حرکت عجیب یان راش این قرعه کشی را با ابهاماتی مواجه کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛راش که سفیر رقابت های امسال است، نخستین گوی را برداشت و نام رئال مادرید از آن در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای برداشتن گوی همه آن‌ها را در ظرف چرخاند و سپس یکی را انتخاب کرد. تا این جا همه چیز طبق روال پیش می رفت اما هنگامی که خواست گوی دوم یعنی اتلتیکو را بردارد،بدون چرخش و خیلی سریع گوی دوم را انتخاب کرد.
این حرکت بار یوفا را متهم کرد که از گوی های گرم در قرعه کشی استفاده می کند.
بازی رفت دو تیم به میزبانی رئال و بازی برگشت به میزبانی اتلتیکو خواهد بود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۳۴/تقلب_در_قرعه_کشی_لیگ_قهرمانان_انگشت_اتهام_به_سوی_تیم_های_مادریدی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: