Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@07:24:35 GMT

راه اندازی سایت بزرگ فرهنگی و مذهبی و گردشگری در پیشوا راه اندازی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۶۳/راه_اندازی_سایت_بزرگ_فرهنگی_و_مذهبی_و_گردشگری_در_پیشوا_راه_اندازی



به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ دکتر حکمت امیری در نشست خبری به مناسبت روز شورا‌ها که با حضور اعضا شورای اسلامی و شهردار برگزار شد ضمن تبریک روز شورا‌ها افزود: با همکاری اداره کل میراث فرهنگی صحن مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم ع و شهدای گمنام و همچنین بازار پیشوا به یک سایت بزرگ فرهنگی گردشگری تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بحث‌های مطالعاتی در خصوص زیباسازی سیمای شهری انجام گرفته است و تمام امور مربوط به زیر ساخت‌ها و زیبا سازی با تشکیل جلسات و طبق نظر متخصصان مربوطه اجرا می شود.
شهردار پیشوا افزود: ما باید بر فضا‌های شهری مدیریت داشته باشیم و زمین‌هایی در سطح شهر در اختیار ادارات مختلف است که متاسفانه هیچ گونه توجهی به آن‌ها نمی‌شود و چنانچه تکلیف این زمین‌ها مشخص نشود مجبور به باز پس گیری آن‌ها هستیم.
امیری گفت: دسترسی‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهید مهتدی بلوار قمی جزو برنامه‌های اساسی پیش بینی شده شهرداری و شورای شهر در بودجه سال ۹۷ است.
وی افزود:هدف شهرداری پیشوا افزایش شادابی وسرزندگی در بین شهروندان است تا منجر به تعلق خاطر شهروندان به محیط شود و باعث بازگشت مهاجران به شهر شود.
شهردار پیشوا در خصوص از بین رفتن درخت‌های پارک جنگلی گفت: متاسفانه تعدادی از درختان پارک جنگلی دچار یک بیماری شده اند که این بیماری قابل سرایت به درختان دیگر است، لذا با نظر متخصصان و کارشناسان مربوطه این درختان قطع خواهند شد و درختان دیگری جایگزین خواهد شد.
امیری یکی از برنامه‌های شهرداری پیشوا در سال ۹۷ احداث ساختمان شهرداری دانست و افزود: در خصوص ساختمان شهرداری بودجه‌ای در حدود ۲/۵ میلیارد تومان پیش بینی شده است و طراحی آن به مناقصه گذاشته خواهد شد و تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۶۳/راه_اندازی_سایت_بزرگ_فرهنگی_و_مذهبی_و_گردشگری_در_پیشوا_راه_اندازی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: