Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@03:09:54 GMT

اجرای عملیات روکش آسفالت بلوار شهید قمی پیشوا به طول ۶ هزار متر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۶۴/اجرای_عملیات_روکش_آسفالت_بلوار_شهید_قمی_پیشوا_به_طول_۶_هزار_متر

اجرای عملیات روکش آسفالت بلوار شهید قمی پیشوا به طول ۶ هزار متر

پیشوا- شهردار پیشوا گفت: عملیات روکش آسفالت بلوار شهید قمی پیشوا به طول ۶ هزار متر از سر گرفته شد.

شیرزاد یعقوبی، در حاشیه اجرای عملیات تعویض روکش آسفالت بلوار شهید قمی این شهر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: همانطور که در فروردین ماه به شهروندان پیشوا وعده تعویض روکش آسفالت بلوار شهید قمی را داده بودیم، امروز طی گذشت تشریفات اداری و عقد قرارداد با پیمانکار طرح، تجهیز کارگاه این پروژه صورت گرفته و عملیات تراش و تعویض روکش تحت نظارت معاونت فنی و عمران شهرداری و دفتر فنی استانداری آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : بلوار شهید قمی یکی از محورهای پر رفت و آمد شهرستان است، لذا ایمن‌سازی و بهسازی این محور در دستور کار شهرداری قرار گرفته و سال گذشته بلوار شهید قمی حد فاصل میدان شهید اردستانی و میدان بعثت به طول دو هزار و پانصد متر بطور کامل با رعایت اصول فنی روکش آسفالت شد.

شهردار پیشوا اظهار داشت: شهرداری پیشوا از این رو در راستای برنامه‌ها و اهداف خود در زمینه بهسازی و ایمن‌سازی راه‌های تحت پوشش خود در سال جاری عملیات تراش و تعویض روکش آسفالت بلوار شهید قمی حد فاصل میدان بعثت به میدان شهید اردستانی را در دستور کار خود قرار داد.

یعقوبی اضافه کرد: با پیگیری های به عمل آمده توسط شهرداری در خصوص افزایش اعتبار این پروژه نسبت به سال گذشته ، عملیات روکش آسفالت در بلوار شهید اردستانی تا انتهای محدوده خدمات شهری شهرداری بطول ۳۵۰۰متر ، قسمت های از بلوار خلیج فارس تا سقف مبلغ اعتباری ترمیم و روکش آسفالت خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۶۴/اجرای_عملیات_روکش_آسفالت_بلوار_شهید_قمی_پیشوا_به_طول_۶_هزار_متر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: