Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@07:38:27 GMT

فاز سوم تقاطع شهدای حصارک و بلوار شهید ناصر بخت و شهید شمس راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۶۵/فاز_سوم_تقاطع_شهدای_حصارک_و_بلوار_شهید_ناصر_بخت_و_شهید_شمس_راه_اندازی_شد

فاز سوم تقاطع شهدای حصارک و بلوار شهید ناصر بخت و شهید شمس راه اندازی شد

استان‌ها>البرز - امروز و با حضور شهردار و نمایندگان مردم در پارلمان شهری کرج، فاز سوم تقاطع غیر هم سطح شهدای حصارک، بلوار شهید ناصر بخت و شهید شمس بصورت جهادی افتتاح شد که برای تحقق این مهم بالغ بر 265 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج پیش از ظهر امروز نهم خرداد ماه سال جاری با همت مدیریت شهری این کلانشهر از فاز سوم تقاطع غیر هم سطح شهدای حصارک، بلوار شهید ناصر بخت و شهید شمس بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بهره برداری جهادی، شهردار کرج با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر ایران کوچک در محل پروژه های مذکور حضور پیدا کردند و برای انتفاع شهر و شهروندان از پروژه های عمرانی به اتمام رسیده فاز سوم تقاطع غیر هم سطح شهدای حصارک، بلوار شهید ناصر بخت و شهید شمس را بصورت رسمی بازگشایی کردند.
فاز سوم تقاطع غیر هم سطح شهدای حصارک با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است که از مشخصات فنی این پروژه می توان به 263 متر طول عرشه، هزار و 165 متر طول کل مسیر و بالغ بر 10 متر عرض عرشه اشاره کرد.
حجم بتن ریزی در پروژه مذکور بیش از 22 هزار مترمربع بوده و برای به اتمام رسیدن آن 875 متر مربع آسفالت استفاده شده است؛ طول دیوار حامل رمپ ورودی 8 متر و طول دیوار حامل رمپ خروجی نیز 120 متر می باشد.
بهره برداری از بلوار شهید ناصر بخت ( ادامه بلوار سربازان گمنام )
گفتنی است از برکات دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج راه اندازی پروژه بلوار شهید ناصر بخت است که کلنگ زنی آن در سال 73 صورت گرفته بود و پس از این مدت زمان طولانی مدیریت شهری کرج توانست طی مدت زمان کوتاه با همت جهادی آنرا به بهره برداری برساند.
برای راه اندازی بلوار 55 متری شهید ناصر بخت بالغ بر 165 میلیارد ریال اعتبار از سوی مدیریت شهری کرج هزینه شده است و طول این پروژه به سه هزار متر می رسد.
150 هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری، 15 هزار متر مکعب عملیات خاکریزی، استفاده از 15 هزار تن آسفالت و 28 هزار مترمربع کفپوش از دیگر اقدامات عمرانی است که در پروژه مذکور محقق شده و 5 هزار متر مکعب بتن نیز برای بهره برداری آن مصرف گردیده است.
بی شک در تاریخ 60 سال تاسیس شهرداری کرج، دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج در حوزه عمرانی، فضای سبز و خدماتی بی نظیر عمل کرده است و گواه این مهم، بهره برداری از تقاطعات هم سطح و غیر هم سطح در تمامی مناطق 12 گانه ایران کوچک و افزایش سرانه های فضای سبز طی چهار سال گذشته می باشد.

46

کلید واژه‌ها : استان البرز -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۶۵/فاز_سوم_تقاطع_شهدای_حصارک_و_بلوار_شهید_ناصر_بخت_و_شهید_شمس_راه_اندازی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: