Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@09:56:02 GMT

بلوار شهید لشگری یا پیست اتومبیل‌رانی؟!/ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز در قزوین مورد توجه مسوولان قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۶۷/بلوار_شهید_لشگری_یا_پیست_اتومبیل_رانی_ایمن_سازی_نقاط_حادثه_خیز_در_قزوین_مورد_توجه_مسوولان_قرار_گیرد

بلوار شهید لشگری یا پیست اتومبیل‌رانی؟!/ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز در قزوین مورد توجه مسوولان قرار گیرد

ساکن بلوار شهید لشگری قزوین گفت: نبود سرعت گیر و عدم احداث پل عابر پیاده در این منطقه باعث شده که این بلوار به به پیست مسابقات اتومبیل‌رانی تبدیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یکی از ساکنین بلوار شهید لشگری (بلوار خاکی) قزوین در گفت‌وگو با شاخص،با اشاره به وضعیت نامناسب این بلوار اظهار کرد: این نقطه از شهر به به محل مسابقه خودروها تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نبود سرعت گیر و عدم احداث پل عابر پیاده در این منطقه باعث شده که این بلوار به محلی برای جولان دادن و مسابقه خودروها تبدیل شود.

این شهروند قزوین ابراز کرد: سرعت بالای خودروها در بلوار شهید لشگری، معضلی است که عبور عابران پیاده را با خطر روبرو کرده است.

وی تصریح کرد: تصادف‌های مکرری به علت نبود پل عابر پیاده در این قسمت از بلوار روی داده که طی سال‌های اخیر جان چند تن از شهروندان محله قدیمی و مردم زحمت کش باقر آباد را گرفته و موجب بی‌سرپرستی چند خانواده و مصدومیت تعدادی دیگری از شهروندان شده است.

ساکن بلوار شهید لشگری عنوان کرد: شهروندان بخصوص سالمندان و کودکان هنگام عبور از عرض بلوار استرس بسیاری را متحمل می‌شوند.

این شهروند قزوینی با بیان اینکه کاهش سرعت خودروها و تامین ایمنی این مسیر از خواسته‌های مهم اهالی این محل می‌باشد اضافه کرد: متاسفانه مسوولان در جهت رفع مشکل این ناحیه از شهر کم‌توجهی می‌کنند.

وی در پایان گفت: مسئولین و مدیران شهری قزوین خود را به جای شهروندان ساکن باقرآباد بگذارند و فکری به حال این محله قدیمی قزوین کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۶۷/بلوار_شهید_لشگری_یا_پیست_اتومبیل_رانی_ایمن_سازی_نقاط_حادثه_خیز_در_قزوین_مورد_توجه_مسوولان_قرار_گیرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: