Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@05:59:36 GMT

اتمام پروژه هدایت آب‌های سطحی در بلوار شهید افتخاری تا 2 ماه آینده هدایت آب‌های سطحی محله پستک و قلعه سرا بزودی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۶۸/اتمام_پروژه_هدایت_آب_های_سطحی_در_بلوار_شهید_افتخاری_تا_۲_ماه_آینده_هدایت_آب_های_سطحی_محله_پستک_و_قلعه_سرا_بزودی

اتمام پروژه هدایت آب‌های سطحی در بلوار شهید افتخاری تا 2 ماه آینده هدایت آب‌های سطحی محله پستک و قلعه سرا بزودی

سرپرست شهرداری رشت از اتمام فازدوم پروژه هدایت آب‌های سطحی در بلوار شهید افتخاری طی دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، در مراسمی با حضورفرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت، سیدرضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی، رضا رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای چهارم، علی پور عضو دوره پنجم شورای شهر رشت ، متین عاشوری مدیر منطقه ۴، شهرداری رشت، دانش شکیب معاون خدمات شهر منطقه پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی بلوار شهید افتخاری حدفاصل دخانیات تا انتهای خیابان شهید خرسندی افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرامرز جمشید پور با گرامیداشت دهه کرامت اذعان داشت: پروژه هدایت آب‌های سطحی به صورت عمده از سال ۸۸ ابتدا با لوله گذاری آغاز شد.

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر انجام مناقصات هدایت آبهای سطحی از سالهای ۹۰ تا ۹۳ تصریح کرد: از سال ۹۴ پروژه هدایت آبهای سطحی مورد توجه همه مسئولین قرار گرفت به گونه ای که تا سال ۹۴ بیش از ۳۱ کیلومتر کار انجام شد.

وی افزود: با مناقصه گذاشتن اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی برای ۱۱ خیابان در سال ۹۴ بیش از ۱۶ کیلومتر کار باید انجام می‌شد، اما در آن سال به دلیل اجرای پروژه‌های بزرگی چون پیاده راه، اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی با ممانعت از سوی پلیس راهور مواجه شدیم.

جمشیدپور با تاکید بر افزایش ۲۰ مسیر در سال ۹۵ در راستای هدایت آب‌های سطحی یادآور شد: به غیر از ۱۱ خیابان در سال نود و چهار ۲۴خیابان دیگر در سال ۹۵ به مناقصه گذاشته شد.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به اینکه پروژه هدایت آب‌های سطحی بلوار شهید افتخاری و خیابان شهید خرسندی جز مصوبات شورای شهر نبوده، گفت: با توجه به اینکه بهره مندی مناطق محروم و کم برخوردار از خدمات شهری در اولویت کار شهرداری قرار دارد، با پیگیری شهروندان محله شهید خرسندی و اعضای شورای شهر لوله گذاری به متراژ ۵۳۰۰ متر در بلوار شهید افتخاری انجام شد.

وی از هزینه کرد ۱۴ میلیارد تومانی توسط شهرداری برای پروژه هدایت آبهای سطحی بلوار شهید افتخاری خبر داد و خاطرنشان کرد: شروع این پروژه از خیابان شهید خرسندی بلوار شهید افتخاری به دخانیات و ابتدای آتشگاه ختم می‌شود وخروجی آن نیزبه کانال زه کش طراز کوه خواهد رسید.

جمشیدپور در خصوص فاز اول پروژه فوق گفت: فاز اول که شامل خیابان اصلی است بیش از ۲۴۰۰ متر بوده که بیش از ۸ میلیارد هزینه داشته است.

سرپرست شهرداری رشت از اتمام فازدوم پروژه هدایت آبهای سطحی در بلوار شهید افتخاری طی دو ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: هدایت آبهای سطحی محله پستک و قلعه سرا دو پروژه دیگری است که بواسطه مناطق محروم بودن در الویت کار شهرداری قرار دارد. به گونه ای که لوله گذاری در قلعه سرا انجام شده و در حال آسفالت خیابان ها می باشیم.

وی با تاکید بر وضعیت نامطلوب مالی شهرداری یادآور شد: با تلاش اعضای شورا و مجموعه مدیریت شهری طلب بخشی از پیمانکاران، حقوق معوقه رفتگران و بازرسان تا پایان تیرماه بواسطه تزریق اسناد خزانه شهرداری از سوی سازمان‌ها و نهادهای دولتی پرداخت شد.

توجه به مناطق کم برخوردار وظیفه شهرداری و شورا است

سیدرضا موسوی روزان ضمن قدردانی از تلاش بی شائبه مهندس جمشیدپور اذعان داشت: حضور من به عنوان عضو شورای چهارم شهر در مراسم افتتاحاین پروژه به این جهت است که ما تازمانی که هستیم به عنوان خدمتگزار مردم در کنار شهرداری و مردم خواهیم بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر توجه به مناطق کم برخوردار را وظیفه شهرداری و شورا خواند و اذعان داشت: هرچند شهرداری باید خدمات, امکانات و تسهیلات شهریرا به عدالت بین مردم توزیع کند اما رسیدگی و توجه به مناطق کم برخوردار باید در الویت قرار گیرد.

وی با اشاره به آبگرفتگی های ممتد در محله شهید خرسندی به سمت طراز کوه در زمان بارندگی تصریح کرد: امروز با افتتاح این پروژه این مشکل حل خواهد شد, لذا امید است مردم نیز به لحاظ شهرسازی و استحکام بنا و رعایت بهداشت به گونه ای رعایت کنند تا شرایط در آینده به نفع فرزندان این محله باشد.

متین عاشوری مدیر منطقه ۴ شهرداری رشت با قدردانی صبر و حوصله مردم محله شهید خرسندی در اجرای پروژه فوق گفت: فاز اول این پروژه به طول ۵۲۰۰ متر برای جمع آوری ابهای سطحی از محدوده دخانیات براساس زه کشی به روخانه گوهر رود خواهد رسید.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۶۸/اتمام_پروژه_هدایت_آب_های_سطحی_در_بلوار_شهید_افتخاری_تا_۲_ماه_آینده_هدایت_آب_های_سطحی_محله_پستک_و_قلعه_سرا_بزودی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: