Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@11:47:28 GMT

پروژه احداث ادامه بلوار شهید باهنر با 70 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۶۹/پروژه_احداث_ادامه_بلوار_شهید_باهنر_با_۷۰_درصد_پیشرفت_فیزیکی_همراه_است

پروژه احداث ادامه بلوار شهید باهنر با 70 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است

علی سلطانی مقدم در گفت و گو با خبرگزاری برنا ، عنوان کرد: این پروژه در راستای تسهیل در ترددهای درون شهری ساکنان محله های شاهین ویلا، قلم، شهید مدرس، 22 بهمن، بنیاد، 350 متری و ... جهت تردد از اتوبان به این محله ها و همچنین ترددهای ساکنین شهرک یاس به اتوبان و مرکز شهر می باشد.

سلطانی مقدم خاطر نشان کرد: این پروژه در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی در حال انجام می باشد و تمام سعی شهرداری منطقه 6 کرج بر اتمام هرچه سریعتر این پروژه و بهره برداری کامل از بلوار شهید باهنر وپل یاس می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در ادامه اظهار داشت: زیرسازی بخش شمالی و جنوبی بلوار شهید باهنر منتهی به اراضی سپاه به اتمام رسیده و طی روزهای آتی آسفالت آن هم به اتمام می رسد، همچنین همزمان با آسفالت این اراضی زیرسازی و جدولگذاری و بهسازی پل یاس جهت اتصال شهرک یاس به بلوار شهید باهنر نیز در حال انجام می باشد.

این مسئول در پایان هدف از اجرای این پروژه را سهولت در ترددهای شهروندان و کاهش ترافیک و زمان رفت و آمد های درون شهری ساکنان و زیبایی بصری معابرعنوان کرد و گفت: تمام تلاش مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان و ارائه خدمت به نحو مطلوب می باشد و از صبر و تحمل ساکنین گرانقدر منطقه در زمان اجرای پروژه تقدیر و تشکر نمود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۶۹/پروژه_احداث_ادامه_بلوار_شهید_باهنر_با_۷۰_درصد_پیشرفت_فیزیکی_همراه_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: