Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@08:53:17 GMT

برگزاری تمرین صبح پرسپولیس با وجود دود غلیظ در اطراف ورزشگاه شهید کاظمی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۷۳/برگزاری_تمرین_صبح_پرسپولیس_با_وجود_دود_غلیظ_در_اطراف_ورزشگاه_شهید_کاظمی

برگزاری تمرین صبح پرسپولیس با وجود دود غلیظ در اطراف ورزشگاه شهید کاظمی

تمرین صبح امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که هوای اطراف ورزشگاه شهید کاظمی شرایط ناسالمی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرین صبح امروز سه شنبه پرسپولیس در حالی ساعت ۱۰:۳۰ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد که دود غلیظی در اطراف ورزشگاه وجود داشت و باعث آلودگی محسوس محل تمرین سرخپوشان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع با اعتراض خبرنگاران همراه شد که از قرار معلوم ناشی از آتش‌سوزی در اطراف ورزشگاه شهید کاظمی بوده است.

همچنین در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بودند حضور خبرنگاران و هواداران در تمرین صبح امروز بلامانع است، مسئولان ورزشگاه کاظمی مانع از ورود آنها شدند که با تاخیر نیم‌ساعته اجازه ورود داده شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۷۳/برگزاری_تمرین_صبح_پرسپولیس_با_وجود_دود_غلیظ_در_اطراف_ورزشگاه_شهید_کاظمی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: