Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@03:09:51 GMT

افتتاح دوباره درمانگاه شهید مهتدی به‌عنوان درمانگاه 10 تختخوابی پیشوا

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۷۴/افتتاح_دوباره_درمانگاه_شهید_مهتدی_به_عنوان_درمانگاه_۱۰_تختخوابی_پیشوا

افتتاح دوباره درمانگاه شهید مهتدی به‌عنوان درمانگاه 10 تختخوابی پیشوا

همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر درمانگاه 10 تختخوابی شهید مهتدی شهرستان پیشوا صبح امروز با حضور امام جمعه ،فرماندار ،شهردار و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ندای پیشوا؛ همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر درمانگاه شهید مهتدی که چند سال قبل بعنوان دی کلینیک تخصصی شهید مهتدی افتتاح گردیده بود دوباره افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهداشت و درمان شهرستان پیشوا در مراسم افتتاح دوباره درمانگاه شهید مهتدی با تشریح اقدامات اداره بهداشت و درمان شهرستان اظهار داشت: ما براین واقفیم پیشگیری بهتر از درمان است و پیشگیری یعنی رعایت بهداشت ؛ خوشبختانه ما در حوزه بهداشت خدمات رسانی  توسط همه همکاران به نحو مطلوب انجام شده است.

وی افزود:طی یک سال گذشته جوانان شهرستان که متقاضی ازدواج بودند برای کلاس های مشاوره و روانشناسی به خارج از شهرستان میرفتند و با پیگیری و خرید تجهیزات آزمایشگاهی، کلاس های مشاوره حین ازدواج را گذاشتیم و برای تحقق این مهم و نصب تجهیزات آزمایشگاهی در درمانگاه شهید مهاجری ۲۰۰ میلیون تومان هزینه نموده ایم.

زینی وند گفت:برای ثبت پرونده الکترونیکی تمام جمعیت شهرستان در حوزه بهداشت با  ۵ دکل رادیویی در ۵ نقطه شهرستان ،طارند و جلیل آباد و مهاجری و شهید صدوقی این امکان برای ما مهیا شد و صد درصد جمعیت شهرستان دارای پرونده الکترونیک سلامت شدند.

وی اظهار داشت: در یک سال گذشته ،در بحث سلامت و امنیت غذایی تجهیزاتی که باید به روز باشد را با اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیون تومان خریداری نمودیم.

دکتر زینی وند پیگیری پروژه ها و طرح های نیمه کاره درمانی شهرستان پیشوا را جزو اولویت ها برشمرد و گفت: پیگیری پروژه بهداشتی و نیازی که مردم روستای قلعه سین به خانه بهداشت داشتند،خانه بهداشت قدیمی را تخریب نمودیم و با پیگیری های انجام گرفته و اعتبارات لازم قلعه سین به مانند روستاهای دیگر دارای خانه بهداشت شود همچنین اعتبار پایگاه سلامت کهنک در نظر گرفته شده و انجام خواهد پذیرفت.

وی افزود: یکی از طرحها در تحول برنامه ملی ، ترویج و توسعه خودمراقبتی است که باید به سمتی برویم مردم از خودشان مراقبت کنند تا به سیستم درمانی نیاز نداشته باشند و در زمینه بهداشت هرچقدر تلاش کنیم کم است.

رئیس اداره بهداشت و درمان پیشوا گفت:متاسفانه در شهرستان های هم جوار که دیرتر از شهرستان پیشوا تبدیل به شهرستان شدند دارای بیمارستان هستند ؛بر اساس جمعیت شهرستان باید ۱۷۰ تخت داشته باشیم که انشالله  با پیگیری صورت گرفته به این مهم دست پیدا کنیم.

وی  اظهار کرد:برای ساخت این درمانگاه اعتبار دو میلیارد در سطح دانشگاه تخصیص داده شده و برای تجهیزات پزشکی یک میلیارد و دویست میلیون تومان در نظر گرفته شده است و بقیه تجهیزات در راه است

دکتر زینی وند در پایان گفت:کلنیک تخصصی مهاجری صبح ها و درمانگاه شهید مهتدی در شیفت عصر و شب خدمات ارائه خواهند داد و اگر با آقای مهاجری در خصوص ادامه کار در این درمانگاه به توافق نرسیم این مرکز به جای دیگر انتقال داده خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۷۴/افتتاح_دوباره_درمانگاه_شهید_مهتدی_به_عنوان_درمانگاه_۱۰_تختخوابی_پیشوا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: